• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vlek op interieur A stijl verwijderen

RoyR

Detailing guru
3 jan 2015
5.745
193
26
Zwolle
Hoi,

Gisteren de auto opgehaald bij de schade hersteller. Tot onze verbazing zit er opeens een vlek aan de binnenkant van de A Stijl...

Iemand dit toevallig al eerder weg kunnen krijgen?

Het materiaal is een stof. Dus ben bang dat het gaat beschadigen...

Zat er aan te denken om het met Nanolex Interior Shampoo te deppen...

Graag jullie advies...
050c1f0c7f9defd170be88146c913182.jpg
 
Ik zou inderdaad ook interior shampoo pakken, maar sprayen zachtjes inborstelen en dan met de extractor uitzuigen.

Overigens zou ik info gaan vragen bij het schadeherstelbedrijf wat ze gedaan hebben (wat het materiaal in de vlek kan zijn), straks hebben ze hete schildersföhn of iets dergelijks op het dash gelegd, en is de stof 'aangebrand'.
 
Ik haal vlekken op deze plekken weg door er een milde APC of stof reiniger lichtjes op te sprayen en deppen met een doek. Dit herhalen tot je tevreden bent met het resultaat :)
 
  • Leuk
Reactions: Frontysco
Zou het idd ook lichtjes aanpakken. Eventueel met de Interior shampoo zoals jhe zegt, ofwel met de Nanolex Interior Cleaner? En met doeken alles mooi oppakken. Hopelijk krijg je het mooi proper terug.