• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vlekken op autoruiten

Dat ga je wel weg krijgen met Glass Polish!
Zelf lang de Nanolex gebruikt. Maar heb nu die van Sonax klaar staan. Nog niet getest. Maar geloof dat het wel goed zit :)
 
Klopt! Dat is hem.
Ik gebruik glass polishes altijd machinaal. Als je deze met de hand gaat verwerken, weet ik niet of het net zo goed werkt.
 
Ik ken de structuur van bovenstaande handpad niet, die van mijn voorgestelde pad wel. Misschien hebben ze dezelfde structuur, dan zou ik uiteraard gaan voor de cutting hand pad.
 
Bedankt, zal het toch handmatig moeten gaan proberen aangezien ik geen machine hiervoor heb.
Niels die sonax is wereldspul maar ik gebruik wel een machine en een mf cuttingpad/glas polishing pad.
handmatig weet ik nou niet of Sonax de juiste keuze is.
Heb je toevallig ook PB prof polish in huis dat zou je ook kunnen proberen of dat wat doet.
 
@Ric325i bedankt voor je toevoeging. Aangezien een deel van mijn bestelling niet voorradig is bestel ik pas begin volgende week. Tot die tijd ga ik rondvragen of er iemand in mijn omgeving een polijstmachine heeft om dit te kunnen uitvoeren.
Ik heb al meerdere berichten geplaatst maar wil gaan starten met het schoonmaken van de ramen en de teer/vliegroest aanslag op de auto. Wil voor dit laatste Monello Non-Ferro Iron Remover gebruiken, had gelezen dat je naast de velgen dit ook op de lak kan gebruiken. Of is dit geen aanrader?
 
Non ferro (vliegroest)kan ook op de lak ,teerspetters zou ik Gyeon Tar voor nemen die is ook goed.
Ik verwerk glas polish machinaal maar check ook ff het Nanolex filmpje die polish heb ik ook staan echter nog nooit gebruikt wel de glas coating zelf.
 
Hierbij het resultaat, heb uiteindelijk de ramen schoongemaakt met Profiline Glass Polish en de Glass Polishing Disc. Aangezien ik geen machine heb ben ik maar met de hand aan de slag gegaan. Moet zeggen het werkt fantastisch. Heb nog niet alle ramen gehad maar het resultaat mag er zijn.
 

Bijlagen

  • Resultaat.jpg
    Resultaat.jpg
    214,2 KB · Weergaven: 0