• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vliegroest

Jordy b

Detailing rookie
8 mei 2020
1
2
Goedendag,

Ik sta op het punt mijn auto te verkopen, toen ik dacht deze nog even te wassen voor de fotos. Tot mijn schrik zag ik toen voor mij onbekende oranje puntjes over de motor kap en het gedeelte van het dak. Nu heb ik in een aantal forums gezien over evt middelen om dit te verwijderden echter kan ik alleen producten vinden die ik moet bestellen, en doordat ik me auto wil verkopen zou ik het liefste dit zsm halen. Helpt bijv een reguliere velgenreiniger die ze bij de gamma verkopen? Of zit er een speciaal zaak in de omgeving Utrecht? Bijgevoegd een foto met een deel van de plekjes.
alvast bedankt
84AEA938-389D-4017-9CDC-63998A156CE8.jpeg
 
en maar hopen dat deze op de lak liggen, dat het bv geen steenslag is...

op de webshop: monello non-ferry, gyeon iron, kenotek wheel ultra,...
keuze zat!
 
Je ben net even te laat, volgens mij is de fysieke winkel in principe dicht, maar als het zo snel moet had je eventueel ook kunnen bellen en een afspraak maken (bijv. dat je jouw bestelling via de webshop doet, en gaat ophalen en dat het personeel na een berichtje dat je voor de deur zet jouw bestelling buiten zet, met een beetje inventiviteit kun je de coronarisico's vermijden, en toch min of meer je ding doen).

Edit: de winkel is (tijdens normale openingsuren) niet echt dicht, zie onderaan deze pagina.