• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vochtvreter

bjornl

Detailing rookie
21 okt 2014
205
0
35
Ik zat op de site van Carclean te kijken naar de vochtvreters/ontvochtigers, er zijn 4soorten te krijgen van Pingi.
Wat is het verschil precies? wat word aangeraden voor een golf 6?
Ik heb in deze periode van het jaar soms de voorruit en achterruit net licht beslagen, dit is wel te voorkomen door een Pingi in de auto te leggen?

Als zoiets wat is kan ik hem bij mijn volgende bestelling mee bestellen.

Het staat er eigenlijk al bij, het gewicht.
Ik zou gewoon de grootste pakken, de 450 gram. Gebruik ik zelf ook
en werkt prima :)

Ja ik zag wel dat je verschillende groottes hebt in die witte Pingi zakken, maar je hebt ook nog zo'n grijs/oranje zak van 300gram, is dit een heel ander type? Of wat is hier anders aan? Is namelijk even duur als de witte zak van 450gram.

De grijze is een meer recente variant
Ik heb twee witte in de auto, dat werkt als je ze regelmatig droogt in de magnetron

Kijk ook naar het interieurfilter van de auto en de omgeving daarvan
Een kleine lekkage en dat filter is nat met beslaan tot gevolg

Ik vervang het interieurfilter sowieso jaarlijks, binnenkort is hij toe aan een beurt, dus dan zie ik het vanzelf wanneer hij daar vochtig is..