Ik snap het ook wel, maar liever extra vragen dan verkeerd doen toch?
Zeer zeker! Ik verdiep mij liever 1x teveel, als dat ik loop te kutten en/of fouten ga maken.
Greetz
Ik snap het ook wel, maar liever extra vragen dan verkeerd doen toch?
@Quantoxx ik meen toch echt dat prep polish een cleaner/glaze is, correct me if i'm wrong.
Uitleg op Cc product:
De Basics of Bling Prep Polish reinigt de lak grondig zonder marring achter laten.
Welke lak je ook hebt, met deze polish zit je altijd goed en geeft een goede voorbereiding voor wax of sealant (zoals de Basics of Bling Protection Wax).
Masseer het product in een microvezel applicator en rustig af nemen
Ik denk dat het inderdaad nooit bewezen is, omdat er simpelweg teveel factoren een rol spelen en je deze niet kan uitsluiten. (En het feit dat een poets-fanaat zoals als wij allemaal, zijn auto toch allang weer gewaxed heeft voordat het einde ook nog maar in zicht is.
En het feit dat een poets-fanaat zoals als wij allemaal, zijn auto toch allang weer gewaxed heeft voordat het einde ook nog maar in zicht is.
Ik weet niet beter dan dat er bij het gebruik van een Sealant dat de lak zo schoon mogelijk moet zijn en je dan een glaze sowieso niet aanbrengt. Naar mijn idee kies je dan ook voor een sealant als je puur standtijd wilt en misschien minder wil/kan wassen.Welke lak je ook hebt, met deze polish zit je altijd goed en geeft een goede voorbereiding voor wax of sealant
Pas maar op!!Ik ga het niet uit leggen. Mijn hoofd draait nog steeds rondjes nu ik begrijp. Uitleggen dan ontplof ik
@Quantoxx ik bedoelde dat jij de "ddj prep polish" steeds een glaze noemt terwijl CC op de site heeft staan dat het een "ideale" voorbereiding is voor je lak, daarom heb ik de uitleg van CC erbij geplakt (van begin tot eind, geen eigen woorden)@Altos
@Istnogferarie
Ik snap hem nog steeds niet, haha! Ik heb ook niet een goed of fout aangegeven, toch? Als ik het nu zelf ook niet zie, vertel me het dan. Haha!
Ik doelde alleen op het feit dat het gebruik van een glaze 9/10 keer geen meerwaarde heeft qua kleur/diepte/glans als er gepolijst is en dat de hechting van een wax minder word geacht, ondanks het niet bewezen is, omdat de logica achter een goede hechting is dat de vele oliën van een glaze waarschijnlijk de hechting slechter maakt.
Maja, er is vrijwel niemand die een wax alleen om de 5-6 maanden aanbrengt.
Ik weet niet beter dan dat er bij het gebruik van een Sealant dat de lak zo schoon mogelijk moet zijn en je dan een glaze sowieso niet aanbrengt. Naar mijn idee kies je dan ook voor een sealant als je puur standtijd wilt en misschien minder wil/kan wassen.
Greetz