• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volkswagen Golf (Ocean) 2004

RoyBa

Detailing guru
13 jan 2019
109
105
Kampen
Hallo Allen,

Laatst ben ik benaderd door de eigenaar van deze Golf type 4. Hij vroeg of ik de auto er netjes wilde voorzetten terwijl hij op vakantie was. Natuurlijk geen probleem dus de auto opgehaald en geïnspecteerd. De Golf heeft vorig jaar aardig wat meegemaakt dus is rondom op de kofferklep, achterbumper en dak na helemaal opnieuw gespoten. Afgesproken met de eigenaar om de delen die niet opnieuw gespoten zijn grondig te polijsten met een rotary en de rest rondom met een dualaction na te polijsten. Verder heb ik het interieur opgefrist met een tornado en de plastic delen in de coating gezet. De buitenkant is voorzien van Riwax PX300 Hardwax voor een lange standtijd.

De eigenaar van de Golf is een Schilder die regelmatig vanuit deze auto werkt dus vandaar de hoezen over de bekleding. Leuk detail; Dit betreft een ex undercover auto van de Politie waarbij de nodige aansluiting van de portofoon nog onder het dashboard zichtbaar waren.

Al met al een niet al te uitgebreide behandeling maar de Golf kan zeker weer netjes de weg op.

IMG_0476.jpg
IMG_0477.jpg
IMG_0478.jpg
IMG_0479.jpg
IMG_0480.jpg
IMG_0481.jpg