Inderdaad mooi werk. Weet niet of je nog een wieldop hebt durven los maken, of waren de velgen ingevroten met roest?
jjonkie zei:Hulde! Super om te lezen en top resultaat.....
Volgende write-up wordt verwacht binnen enkele weken en zal gaan over mijn eigen zwarte Ford Mondeo MY:2009
Kom maar op, kan niet wachten. Maar je legt de lat hoog met deze post:ja
+1jjonkie zei:Hulde! Super om te lezen en top resultaat.....
Bedankt, het is inderdaad een klus waar je veel verschil ziet. Echter hoeven ze voor mij niet zo vuil te zijn.Paulus de Boskabouter zei:8-()) prachtige show off, erg goede write up met gebruikte producten etc! Supergoede foto's en wat een geweldig eindresultaat. Prachtige klus, dit zijn de leukere vind ik zelf!
Een show off uit het boekje :ja
Top werk geleverd Jan ^
Thanks, de volgende write-up zal nog wel zeker een weekje, misschien twee op zich laten wachten. Er kruipt toch best wat tijd in om hem uitgebreid neer te typen.jjonkie zei:Hulde! Super om te lezen en top resultaat.....
De eigenaar was er weer zeer tevreden mee, de wagen had een hele tijd buiten bij de opa van de eigenaar gestaan. Deze man reed er zo nu en dan nog eens mee rond.AMG zei:super detail , schitterend werk geleverd Jan ^
eigenaar zal zijn wagen niet meer herkennen , kan terug in de showroom
hoe komt het eigenlijk dat de wagen terug in gebruik wordt genomen , en heeft die
al die tijd buiten gestaan ?
grtz johan