• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volkswagen Polo 2010 Uni zwart

De auto was toentertijd volledig roterend gepolijst, compound, polish en finish zijn allemaal met de rotary en de 3M pads gedaan, excentrisch kregen we niet het gewenste resultaat.
Dat wou ik er nog even bij vermelden.

Met 30 ml kan je op bijvoorbeeld deze Polo zeker 3 lagen aanbrengen.

Doeken zijn de Ultimate Wipe zeker aan te raden, deze hebben een gesloten vezel wat krassen tegen gaat, enige nadeel van deze doeken is dat ze enorm snel verzadigen, dus je zal er wat nodig hebben.

Bart en dat begrijp ik niet zo goed dat je roterend een beter resultaat krijgt op een niet harde lak. Terwijl ik op mijn Renault laken wel met excentrisch dab 500 een mooi resultaat haal, en volgens mij vallen deze ook onder zachte lak. Maar de doek keuze is wel heel belangrijk heb ik bemerkt.

Ik hoop binnenkort mijn uni zwarte Alfa 147 te kunnen polijsten, ben benieuwd welke ervaringen ik hier mee op doe.