• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volvo 740GL `87

Knap werk:cool: ,...ik weet nietof ik zo een klus wel aan zal nemen, onder 500 euro zal het dan zeker niet zitten... 30 uur arbeid + elec + Water + materiaal.....pfff ik moet dan eerst zorgen dat ik 30 uur beschikbaar heb voor 1 auto:-" ....Nogmaals knap werk van je...mooi resultaat een heerlijk om te lezen.
 
wat een transformatie man!
echt heerlijk!

ook gewoon elk detail gedaan en niet te bang dat ene roostertje ook maar even los te schroeven om er makkelijker bij te kunnen!

:)^
 
Altijd smullen dit soort show-off's. Ik zit met smart te wachten op de '86er 740GL die je onderhanden neemt / onderhanden hebt genomen. :heart_eyes:
 
Met grote verwondering heb ik genoten van deze write up, maar misschien is het een idee om per voertuig een eurotje meer te vragen, dan kan je na 10 auto's een proaccount nemen bij photobucket.
Dan blijven de foto's iets langer staan dan een krappe maand.