• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volvo-rijder uit Lelystad erbij.....

Vragen zal ik zeker niet laten, een paar foto's......

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

De auto staat momenteel op 17" Dezent lichtmetaal winterbanden en de ''lip'' die ze op de voorbumper van het laatste model 2010 hebben ligt nog in de schuur maar van de zomer gaat die erop.
De auto is voor mij compleet genoeg echter had ik wel nog wat wensen die helaas niet uitvoerbaar zijn, electrische+verwarmde stoelen en een dvd-set in de hoofdsteunen. Ben er nog niet uit of deze wensen vervult zullen worden omdat ik mss een andere auto wil hoewel deze net 180k gelopen heeft dus wie weet......

Groetjes,

ps.bij model 2005 hebben ze de contour strips gespoten dus geen verweerde lijstjes rofl

Laatst bewerkt door een moderator:
bedankt, polder wie kan er zonder? enne ik werk ook nog in het zelfde werkgebied :jippie

btw, ik zie dat je al langer actief bent, poets je machinaal?

Welkom Welcome Bienvenue Wilkommen.

Jij hebt voor ons vast nog wel wat tips en trucs m.b.t reinigen van tapijt en glas :jippie

Nou, ik hoopte op wat trucs van jullie maar wat dat betreft kan ik jullie weinig meer wijs maken, ik ga de APC eens inzetten ipv tapi extract voor tapijtreinigen en eens kijken hoever ik gevelglas gepolijst krijg echter gaat dat pas op na me bestelling :-d