• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volvo Sirius Velgen Spuiten

ArnoJan

Detailing addict
22 nov 2010
25
60
Bij onze recent aangeschafte Volvo S60 zagen de hieronder geschroefde velgen er al "matig" uit en was het plan gevat deze wat netter te maken en voor de time beeing dit dan zo te laten daar er veeel overig poets en polijst werk nog aan deze auto zit.

Echter na demontage zie je pas echt de schade en staat en deze waren gewoon zo ver heen dat ff oppoetsen en met wat frisse bandengel niet zou gaan behalen wat ik voor ogen had. Een complete refurbish was in mijn ogen toch te duur voor wellicht een toekomstige aanschaf van andere velgen en heb besloten dan maar de middenweg.

We spuiten deze ff naar naar een acceptabele nivo waarbij je 'redelijk' kostengunstig weer een toonbare set hebt.

Boy o boy wat een denkfout :rolleyes:..

Dat ff is toch met montage/demontage per velg en alle benodigde schuur/plamuur stappen en verf droogtijden een drie dagen geworden.
Plus dat als je alle benodigde verf en schuur materialen optelt je toch weer iets duurder uitkomt dan verwacht.

Maar goed ze glimmen weer en met wat PB EX Sealant (restje wat ik nog had) en wat cheap bandenspray om het af te ronden.
 

Bijlagen

  • IMG_3908.jpg
    IMG_3908.jpg
    170,2 KB · Weergaven: 0
  • IMG_3944.jpg
    IMG_3944.jpg
    356,6 KB · Weergaven: 0
  • IMG_3905.jpg
    IMG_3905.jpg
    290,3 KB · Weergaven: 0
  • IMG_3906.jpg
    IMG_3906.jpg
    177,5 KB · Weergaven: 0
  • IMG_3930.jpg
    IMG_3930.jpg
    203,5 KB · Weergaven: 0
  • IMG_3954.jpg
    IMG_3954.jpg
    364,3 KB · Weergaven: 0
Ja dus dat ..

15 jaar wasstraat en nog nooit is de velg schoongemaakt aan de binnenzijde
Dat soort velgen tref ik ook altijd aan onder de auto's die ik wil poetsen. Zijn wij obsessieve neuroten die naar de binnenkant van velgen kijken? Of houden wij gewoon van lekker schoon?