• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volvo V60 Hybride

Tim!;350102 zei:
Daar leg je ook €70k voor neer bij aanschaf ,^^ .... Maar zeer netjes resultaat en dankbare kleur!

Alsof een conventionele Premium auto van dit formaat met dit vermogen en koppel veel goedkoper is...

@Ivo's Opa heeft al een half jaar de tijd gehad om hem door de wasstraat te rijden, het is nu alweer een oud model... :)

Hij is inderdaad een aantal keren door de dealer gewassen, maar ik heb geen swirls kunnen ontdekken =-o . Maar hij was gelukkig niet "gepoetst", dus ik hoefde geen polijstresten of marring te verwijderen. Ik heb hem vooral gepolijst om te zorgen dat de coating zo goed mogelijk hecht, en het maakt de lak natuurlijk ook nog wat mooier.

Maar hier nog een paar foto's met flits :ja .

IMG_3153.webp

IMG_3154.webp

Zo'n auto hoef je niet perse af te rijden hoor, de gemiddelde ondernemer koop je zo'n ding incl. de nodige subsidies voor een € 33K excl. BTW en dan 0% bijtellen of dit jaar 7% en 5 jaar geen houderschapsbelasting hoppa

D20VT;350135 zei:
.... en 5 jaar geen houderschapsbelasting hoppa

Tot 1 januari 2016 (dus nog 2 jaar) Daarna gaan er weer nieuwe eisen gelden, en ik neem aan dat deze zodanig strenger worden dat er voor deze auto weer gewoon houderschapsbelasting moet worden betaald. Met dank aan onze (r)overheid[:diablo]

Mooi resultaat!

1 op 15 rijden en geen bijtelling? Ik rij bijna 1 op 20 en betaal 20%.. blijft vreemd.