Vandaag stond een '03 Volvo V70 D5 op het programma! Ondanks mijn rikketik problemen kon ik het niet laten om toch een detail te doen. Voelde me goed, dus waarom niet?!
Plan de campagne:
- velgen schoonmaken
- wagen inspuiten met Bug Squash
- wassen
- drogen
- kleien
- polijsten
- glaze
- waxen
- trims
De eigenaar had de wagen alvast door de wasstraat gereden, hier door leek de wagen al redelijk schoon, maar schijnbedriegd: heel veel hars en andere verontreinegingen. Was net schuurpapier. Wagen vertoonde nagenooeg geen krassen, wel vrij veel swirls en steenslag.
Polijsten: testspotje gedaan, wit met Mezzo kwam daaruit. Hele wagen gedaan met de PRO900 i.p.v de Flex, prima machine! Gefinshed op licht groen en Finale met de DAP. Met de DAP de velgen nog gedaan met wit en Mezzo en in de Wheel Sealant van PB gezet.. Lak gevoed met Lime Prime, daarna in de SNII gezet. Trims met Trim Restorer. Banden mocht ik niet behandelen van de eigenaar. Dus alleen schoongemaakt met APC.
Gebruikte matrialen:
- Divinol
- IronX
- Bug Squash
- SS&S
- The Bone
- EZ wheelbrush
- Mothers fender en rim borstels
- Gentle Grey klei
- Born Slippy (werkte voortreffelijk moet ik zeggen)
- Monello
- Lime Prime
- Supernatural II
- Trim Restorer
- Prof.Polish
- diverse pads en doeken
- DAP500
- PRO900
Bedankt voor het lezen en kijken!
Plan de campagne:
- velgen schoonmaken
- wagen inspuiten met Bug Squash
- wassen
- drogen
- kleien
- polijsten
- glaze
- waxen
- trims
De eigenaar had de wagen alvast door de wasstraat gereden, hier door leek de wagen al redelijk schoon, maar schijnbedriegd: heel veel hars en andere verontreinegingen. Was net schuurpapier. Wagen vertoonde nagenooeg geen krassen, wel vrij veel swirls en steenslag.
Polijsten: testspotje gedaan, wit met Mezzo kwam daaruit. Hele wagen gedaan met de PRO900 i.p.v de Flex, prima machine! Gefinshed op licht groen en Finale met de DAP. Met de DAP de velgen nog gedaan met wit en Mezzo en in de Wheel Sealant van PB gezet.. Lak gevoed met Lime Prime, daarna in de SNII gezet. Trims met Trim Restorer. Banden mocht ik niet behandelen van de eigenaar. Dus alleen schoongemaakt met APC.
Gebruikte matrialen:
- Divinol
- IronX
- Bug Squash
- SS&S
- The Bone
- EZ wheelbrush
- Mothers fender en rim borstels
- Gentle Grey klei
- Born Slippy (werkte voortreffelijk moet ik zeggen)
- Monello
- Lime Prime
- Supernatural II
- Trim Restorer
- Prof.Polish
- diverse pads en doeken
- DAP500
- PRO900
Bedankt voor het lezen en kijken!