• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volvo V70 D5 '03 (foto's opnieuw ge-upload!)

Top Gideon!

Die ziet er weer top uit zeg!

Behoorlijk knap ondanks je rikketik zo'n resultaat te boeken in zo'n tijd :cool

wat was de reden waarom er geen bandendressing gebruikt mocht worden?

heb je overingens de gewone Lime prima gebruikt (met korrels) of de lite (Zonder)

Bedankt :cool

Nogmaals, echt prachtig resultaat! en ik kijk uit naar je volgende show-off's (R8 ABT ]d~^, van je neef toevallig? )

Nee, die is van ABT zelf (company car) Ben wel erg vereerd dat ik hem mag detailen. Mijn neef rijd er wel regelmatig in.

Goed gelukt Gideon !

Een klein vraagje als dat mag, ik zie dat je Monello polijstmiddel hebt gebruikt maar waarom heb je in dit geval niet voor de PB gekozen ?

Ik vraag het omdat ik de PB serie of de Monello serie wil aanschaffen en ik nu eigenlijk alleen PB spullen in de winkelwagen heb staan.

Alvast dank voor je reactie

Michael

Dat ziet er weer mooi fris uit moet ik bekennen.
Petje af voor de snelheid van werken zeg! Doe ik je niet na. (Denkend aan een Porsche 911 waar ik afgelopen weekend alleen al met het reinigen 7 uur bezig ben geweest. Was wel inclusief kleien en interieur met de extractor behandelen).

@Its all in the details: Prof.Polish is inderdaad gebruikt voor de grille.

@A90: de lak van Volvo is redelijk hard, en had maar een dag de tijd. Dus vandaar de keuze voor Monello! PB gebruik ik voor Franse en Italiaanse auto's, al had ik de Peugeot van laatst wel met Monello gedaan.

@Aficior: was wel even bikkelen! Normaal trek ik twee dagen voor een wagen uit.

@de rest: bedankt voor de complimenten!

He Paulus, de foto's werken niet meer. Ik was eigenlijk toch wel benieuwd naar het behaalde resultaat dus misschien dat je ze er nog eens opnieuw op kunt zetten als dit niet al te veel werk is. ;)

Bedankt Paulus! Dat ze dit niet allemaal zijn maakt niets. Hier is het resultaat al prima op te zien.

Wel apart dat de trims hier weer mooi zwart zijn geworden. Bij beide S60 modellen die ik heb gedaan bleven de trims een beetje grijs/antraciet achtig. Als of dit hun oorspronkelijke kleur is.

Heb gewoon TR (Trim Restorer) gebruikt! Kan zijn dat er verschillende soorten trims zijn gebruikt per model/type.

Thanks! (dit is trouwens al een vrij oude show-off :-b ) Foto's waren al niet meer online en kan de voor foto's niet meer vinden. :(