• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volvo V70 D5 AWD (2007)

Rise and Shine

Detailing rookie
24 jul 2009
56
0
Afgelopen weekend heb ik mijzelf bezig mogen houden met onderstaande V70. Bomvolle auto en een eigenaar die superzuinig op zijn auto is. Echter gaf hij schoorvoetend toe zo nu en dan de "krasstraat" met een bezoekje te vereren....
Het effect hiervan op zwarte lak hoef ik hier natuurlijk niemand uit te leggen. Interieur was dus perfect; ik mocht mij concentreren op de buitenkant.
Deze klus heb ik op locatie gedaan. Een internationale transportfirma met daarbij een leuke hobbyruimte.
Aangezien het vandaag alweer sneeuwt hier in de bergen zal het detailseizoen qua buiten werken nu wel rap minder worden.:sob:

Ik heb weer met mijn favoriete producten gewerkt:

De monello serie op witte en oranje LC
PB Klei mild
3M tape
DAP500
Wheelbrightner
APC
Wolfgang tiregel
PB EX-P
PB Black hole
Collinite's 845
Alle soorten en maten MF doeken etc.

Heb zelf de fotos niet gemaakt, maar wel gekregen van een dolgelukkige berijder.

En dan nu de foto's:
Na het wassen, kleien, weer wassen en drogen en afplakken....

V70D5AWD011-1.jpg

V70D5AWD009-1.jpg

V70D5AWD010-1.jpg


50/50

V70D5AWD007-1.jpg

V70D5AWD006-1.jpg

V70D5AWD008-1.jpg


tijdens:

web1.jpg


en resultaat:

V70D5AWD013-1.jpg


En de na fotos:

web10.jpg

web.jpg

web12.jpg

web15.jpg

web13.jpg

web17.jpg

web18.jpg

web4.jpg

web7.jpg



Tot de volgende weer en bedankt voor het kijken.
 
Donders, wat een mooie wagen en wat een resultaat!! Superrrrrrrrr
 
Ziet er weer Volvo waardig uit!! :)^ Trouwens wel een hele mooie uitvoering! 8-())
Ik heb zelf voor 6 maanden in Zwitserland gewoont voor stage en zou zo weer die kant op verhuizen!!! ,^^
Geniet maar van de sneeuw, wij moeten het hier bijna het hele jaar zonder stellen :(