• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vonroc hogedruk met M22 lans

Carlos.31

Detailing rookie
7 jul 2023
3
2
Hi all,

Ik heb een Vonroc hogedrukreiniger, ooit onwetend gekocht om wat kleine dingen te doen.
Maar dat ding werkt eigenlijk wel best goed, enkel is de lans echt slecht. Dus vandaar probeer ik dat probleem op te lossen zonder een nieuwe hogedrukreiniger te moeten kopen.

ik heb dus de volgende lans gekocht:
1688727722374.png


Hiervoor had ik een (volgens mij althans ;)) bijhorende slang gekocht, alleen past deze niet op mijn hogedrukreiniger en ook niet op de lans (is m22 met 15mm binnenstuk).

Dus ben ik op zoek om naar m22 te gaan met de originele slang, deze heeft volgende koppeling:
IMG_1437.jpeg


Heeft er iemand voor mij de gouden tip? Hoe ik bovenstaande lans aangesloten krijg aan mijn originele slang?

Bedankt!

Groeten,
Carlos
 
Hi Soeverein, ik heb het volgende gekocht:
[mod]commerciële links zijn helaas niet toegestaan[/mod]

versie 'F' heb je nodig!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey, zou je zonder link te plaatsten de oplossing willen delen? Ik zit met hetzelfde probleem!