• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voor glaze aan brengen toch niet per sé kleien/polijsten?

kelvin1990

Detailing chief
6 jun 2011
274
85
Luitjes,

Zit te twijfelen, wil dadelijk de wagen nog even wat opfrissen. hij is een maand of 3 geleden gekleid en gepolijst, de lak is nog aardig glad. Wil nu even een tussenstap doen met een glaze en da sealent en/of wax. Maar dan hoef ik toch niet speciaal te kleien weer? Hij krijgt in het voorjaar toch weer een full detail. het is nu even dat hij de winter doorkan;)

thnx!

Nee hoor, dat hoeft niet. Gewoon goed wassen, wellicht met een overdaad aan shampoo om je bestaande waxlagen te strippen. Daarna glaze erop en afwerken met een nieuwe beschermlaag.

Wat sj0ertum zegt. Doe ik best vaak bij mijn eigen auto. Gewoon wassen, glaze en wax. Kan prima! Veel plezier met het lekkere weer, morgen ga ik mijn Fiesta ook maar eens doen.