• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

voorbereiding voor een uitgebreide detailbeurt 20 november

Reny

Detailing rookie
20 dec 2008
499
0
20 november ga ik mijn auto uitgebreid detailen in Lelystad :jippie

Toch wil ik mijn auto thuis voorbereiden zodat ik daar niet teveel tijd kwijt ben aan kleien e.d.

Ik wil dus in de komende weken (ik ben dus afhankelijk van een combinatie van mooi weer en vrije tijd) de auto alvast uitgebreid wassen en kleien.
Maar wat is dan slim om daarna te doen?
Een glaze? (White diamond)
een sealant? (EX-P)
een wax? (Natty's red of super natural)

Een combinatie van bovenstaande?

Ik zou er in tussentijd dan gewoon even snel een bescherming opzetten. Gewoon voor de natty's gaan, daarna in lelystad goed wat extra shampoo en wat apc in je wasemmer. Als je daar dan de wagen mee wast is die laag natty's direct gestript en kan je aan het detailen.

:cool dank Rodders

Stormachtige meneer ( ;-) ) die redmist heb ik nu net weer niet :( (of misschien nog niet en dan zeker niet voor de 20e ;) )

Als ik nu een uitnodiging plaats om gewoon te helpen met mijn auto winterklaar te maken, dan heb ik natuurlijk meer tijd om tussendoor te kletsen ipv tijdens de bbq o:)

Dat van te voren kleien is dan ook bedoeld om tijd te winnen :lol

Ik plak onderstaand bijvoegsel op mijn auto :schaam

(en wassen,kleien doe ik wanneer het mooi weer is, met een mooie afwerking er over heen.

Op de meeting zelf hoop ik als er iemand naar mijn "plekjes" wilt kijken, en maak die delen daar dan af.

Vervolgens heel de auto in de red mist, en klaar