• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorruit: hoe volledig proper te krijgen?

Kristof S.

Detailing addict
14 apr 2010
117
65
Hallo,

:sob: Ik krijg mijn voorruit niet volledig proper zoals ik het zou willen.

Ik heb al gekleid, gepoest met Meg's Glass Cleaner, ..., maar ik blijf de "lijn" zien waar de rechter ruitenwisser stopt.
Wanneer het regent trekt de regen ook in die lijn naar beneden, en dus moet er een residu zijn dat erafgehaald moet worden.

Kan ik dit oplossen met IPA, of polijsten of ... :weetniet
 
Zou het eens proberen met ProVision Glass Scrub. Heb hier ook de 'haaienvin' die je tussen de ruitenwisserbladen krijgt mee weg gekregen.
 
Dan moet ik ook eens glasscrub gaan halen, heb hier ook nog last van, zelfs met rainX blijf je veel verschil zien. Maar is die lijn niet gewoon afgesleten door de ruitewisser? Had altijd die indruk gehad.
 
Afgesleten zou mij verbazen, de wagen is pas 14 maanden jong, zou dat zo snel inslijten op glas?