• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstel rondje van Hanz

Hanz

Detailing trainee
14 apr 2009
16
47
Heej,

Ik ben hier terecht gekomen via het mini forum. Sinds dien lees ik iedere dag op het forum en ben bang dat mijn Minitje er nu ook aan moet geloven. Ik zal binnenkort mijn eerste bestelling doen bij Carclean.com en de auto is grondig poetsen.
Ik zal eerst mezelf is voorstellen: Mijn naam is Hans, 20 jaren jong en kom uit Gemert. Ik studeer HBO werktuigbouw in Den Bosch voor het eerste jaar na eerst 4 jaar MBO werktuigbouw te hebben gedaan. Mijn grote hobby is auto's met in het bijzonder de classic Mini. Toen ik 18 werd dus ook metteen een mini gekocht om even te rijden en vervolgens helemaal te restaureren. Hier ben ik nu nog steeds mee bezig maar heb ondertussen een 2de (rijdende) mini erbij gekocht. Een Mini 1000 HLE uit 1985.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

De lak is niet meer zo best maar hoop er nog wat van te kunnen maken. Veel beschadigingen en slecht overgespoten. Voor de rest is de auto super en alleen voor hobby gebruik.