• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen dan maar

Petrolheadd

Detailing trainee
19 mrt 2015
4
47
Hallo allemaal,
'k ben hier nieuw en weet toeten nog blazen van wassen, schoonmaken, kleien etc. Dat is ten dele waar;)
Heb namelijk al verschillende producten van carclean aangeschaft. Toen ik hier voor het eerst terecht kwam, ging er een wereld voor mij open. Voorheen dacht ik: "schoonmaken, drogen, waxen en klaar". Niets is minder waar. Twee emmer methode, wassen met een wasmit, kleien, glazen, waxen, polijsten en ga maar door. Naast autorijden begint het poetsen/schoonmaken een hobby te worden. Mijn partner verklaart mij gek, dat ik zoveel tijd insteek met het schoonmaken van de auto:roll
Sinds vorig jaar rijd ik in een BMW 320I serie LCI touring. Ik hoop dat ik veel van jullie kan leren.

Gr. Petrolheadd.

Welkom, en je moet maar zo denken: "iedere gek heeft z'n gebrek........"
dus je partner waarschijnlijk ook ;)

Wacht maar totdat je meerdere bestellingen hebt gedaan bij CC: dan begint ze te klagen dat er minder geld is om kleding etc. te kopen:lol

Van harte welkom op het forum. Je partner zal nog opkijken als je het detailen tot in de perfectie gaat doen!!
Veel plezier met je activiteiten.
Groet,
Jan

Welkom en veel detail plezier. Wat ik vooral leuk vind is het kopen van de producten. Het open maken van de doos en en de nieuwe producten proberen, ruiken en voelen en wat voor verassing CC er weer bij heeft gedaan.