• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen en met een een vraag!

RenegadeMaster

Detailing rookie
17 okt 2024
1
2
Hallo beste forumleden!

Vanwege een probleem ben ik op internet gaan zoeken naar een oplossing en ik kwam dit forum tegen. Altijd mooi om op een plek met liefhebbers terecht te komen. Daarom heb ik een account aangemaakt omdat ik denk dat ik hier veel kan leren.

Sinds december trotse eigenaar van een BMW 520 uit 2001. Gekregen van mijn vader als belachelijk mooi verjaardagscadeau nadat hij me eerst een paar maanden gek had gemaakt door te doen alsof ie de auto (die dus eerst van hem was) had verkocht. Echt tot nachtmerries toe want hoe kon hij zo'n mooie wagen verkopen zonder eerst mijn interesse te peilen. Little did I know haha!

Maar goed. Nu heeft hij volgens mij onder een boom gestaan en zag ik allerlei kleine stipjes op de lak. Deze stipjes krijg ik niet weg in de wasstraat maar ze zijn wel nog weg te ''krassen'' door er met mijn nagel overheen te gaan. De man van de carwash zei dat ik het professioneel moest laten polijsten maar ik wil toch echt eerst kijken wat ik er zelf nog aan kan doen... Jullie hebben misschien wel tips!

Dank alvast voor jullie reacties! Ik vind dit soort forums altijd prachtig. Vroeger (vruuger) hing ik veel rond op Partyflock.nl om daar te dollen en ouwehoeren met mede party/festival gabbers.

Groeten!
IMG20241017172918.jpgIMG20241017172931.jpgIMG20241017173007.jpg
IMG20240119131828.jpg
IMG20240119131815.jpgIMG20240119131828.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba en Jurjenz
Welkom op het forum , altijd leuk een vader met humor ;)
Mooie wagen hoor !
Ik denk dat je met kleien al een heel eind komt
Desnoods even een proefstukje doen