• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen feddesman

feddesman

Detailing rookie
5 jun 2009
30
0
Hoi

Ik ben fedde 28 jaar uit nootdorp en in bezit van een focus ST die goed gepoetst moet worden $$)
afterwax001.jpg
 
Precies! Past goed bij de auto!
Ik zie iig al een paar verbeteringen: die plastic delen bij de mistlampen zijn nu in kleur. Als de banden dan nog zijn voorzien van een mooie look, knalt hij helemaal.
 
DKBM zei:
Precies! Past goed bij de auto!
Ik zie iig al een paar verbeteringen: die plastic delen bij de mistlampen zijn nu in kleur. Als de banden dan nog zijn voorzien van een mooie look, knalt hij helemaal.
Hehe idd goed gezien.Als je echt goed kijkt is zijn me grillen ook zwart gespoten,verlaagd zwarte xenon,lampen,en wat je niet kon zien zijn de parkeersensoren en led verlichting:grinning:.Dat is het qua exterieur wel

002-2.jpg
 
Welkom mooi kleurtje:)^

even een waarschuwing; wil je geen furieuze moderator op je dak hebben, aub niet de post direct boven je eigen post quoten, zijn ze niet zo blij mee.
 
Welkom, en wat een fijne auto heb je.
En dat heerlijke 5 cylinder geluid :heart_eyes: