Hi allen,
Laat ik me ook even voorstellen. Mijn naam is Frank, 32 jaar en woonachtig in Rotterdam. Ik ben hier terecht gekomen via het Golfgtiforum (ik heb zelf een Golf 5 GTI uit 2008), een jaartje geleden.
Ik wilde mijn auto weer eens wat meer laten glimmen dus heb ik me eens laten adviseren in de winkel in Berkel&Rodenrijs. Daar heb ik uiteindelijk het volgende meegenomen (gekopieerd van de rekening):
• MICROFIBER MADNESS Incredimitt Wash Mitt
• Monello Senza Acqua Drying Towel - 70x80cm
• Gyeon Q²M Bathe - 400ml
• Dolce Verde Klei Set + 100 gram extra clay
• Dolce Verde klei
• Peluche verde 45 x 45cm (pakket van 3 stuks)
• Perfetto Detailer Spray
• Collinite Liquid Insulator Wax No. 845
• Monello Doppio Rosso Foam Grip Applicator
• Monello Peluche Verde Trio - 45x45cm
• Poorboys World Black Hole
• Monelle Disco Nero Foam Applicator
• Monello Non-Ferro
Wat vinden jullie van dit setje? Zijn er nog dingen die voor nu echt missen?
Mijn ervaring is nu een paar keer met de hand te hebben gewassen, en ik meen tot nu toe twee keer met de hand het wassen (2 emmers), kleien, polijsten en waxen.
Belangrijkste tip die ik nu lees is vooral het stap voor stap vooruit te gaan, en niet meteen teveel tegelijk te willen doen. Wat kunnen jullie nog meer voor nu adviseren (buiten zoekfuncties nog eens te genruiken)?
Ik ben me aan het inlezen om een DAP900 aan te schaffen en dan machinaal te gaan polijsten/waxen. Lijkt me erg leuk om mijn GTI eens goed aan te pakken en weer goed te laten glanzen!
Ben erg benieuwd wat jullie me voor nu kunnen vertellen om mijn auto aan te pakken/onderhouden.
Groetjes Frank
Laat ik me ook even voorstellen. Mijn naam is Frank, 32 jaar en woonachtig in Rotterdam. Ik ben hier terecht gekomen via het Golfgtiforum (ik heb zelf een Golf 5 GTI uit 2008), een jaartje geleden.
Ik wilde mijn auto weer eens wat meer laten glimmen dus heb ik me eens laten adviseren in de winkel in Berkel&Rodenrijs. Daar heb ik uiteindelijk het volgende meegenomen (gekopieerd van de rekening):
• MICROFIBER MADNESS Incredimitt Wash Mitt
• Monello Senza Acqua Drying Towel - 70x80cm
• Gyeon Q²M Bathe - 400ml
• Dolce Verde Klei Set + 100 gram extra clay
• Dolce Verde klei
• Peluche verde 45 x 45cm (pakket van 3 stuks)
• Perfetto Detailer Spray
• Collinite Liquid Insulator Wax No. 845
• Monello Doppio Rosso Foam Grip Applicator
• Monello Peluche Verde Trio - 45x45cm
• Poorboys World Black Hole
• Monelle Disco Nero Foam Applicator
• Monello Non-Ferro
Wat vinden jullie van dit setje? Zijn er nog dingen die voor nu echt missen?
Mijn ervaring is nu een paar keer met de hand te hebben gewassen, en ik meen tot nu toe twee keer met de hand het wassen (2 emmers), kleien, polijsten en waxen.
Belangrijkste tip die ik nu lees is vooral het stap voor stap vooruit te gaan, en niet meteen teveel tegelijk te willen doen. Wat kunnen jullie nog meer voor nu adviseren (buiten zoekfuncties nog eens te genruiken)?
Ik ben me aan het inlezen om een DAP900 aan te schaffen en dan machinaal te gaan polijsten/waxen. Lijkt me erg leuk om mijn GTI eens goed aan te pakken en weer goed te laten glanzen!
Ben erg benieuwd wat jullie me voor nu kunnen vertellen om mijn auto aan te pakken/onderhouden.
Groetjes Frank