• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen: Harald - Volkswagen Scirocco III

Bedankt allemaal :), afgelopen weekend eens met de dap aan de slag gegaan helaas zonder succes na 2 hits forza op oranje nog swirls en lichte krasjes te zien.
Iemand tips voor deze lak lc9x Deep Black Pearl ?, Had op de polo lc9z black magic Pearl en dit ging perfect met deze combinatie.
Zwaardere machine? of een poging wagen met wool pad?
 
Heel rustig met vloeiende bewegingen, op standje 4/5 daarna nog een hit op verschillende snelheid van bewegen geprobeerd en aardig wat passes maar dit heeft niet tot het gewenste resultaat geleid.
 
Misschien nog trager werken , ik versta onder je antwoord "met vloeiende bewegingen" dat het toch nog te snel zou kunnen zijn .

1 cm per seconde is ruim snel genoeg en dat is zeker niet vloeiend (volgens mij ) en goed overlappend polijsten .

Drupje finale toevoegen bij de forza en niet groter dan 40x40cm.....volgens mij kan het geen kwaad om eerst een wollen pad te nemen en na afnemen met een foampad nog eens te polijsten (met mezzo) omdat je mischien wel te grof polijst nu .

Er moet iig altijd een resultaat te behalen zijn , probeer anders aan een naad met bvb deur/voorstuk en plak het andere stuk af om verschil te kunnen zien ( afplakken van het stuk dat naast de naad zit om een veilige 50/50 te hebben )

Of proberen om bij iemand langs te gaan in jouw buurt .

Succes !

ps : mag gerust stand 6 zijn hoor , als je maar iets minder eindigt (bvb 4 )