• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen: Harald - Volkswagen Scirocco III

Harald

Detailing rookie
10 apr 2011
12
0
Bij deze ook maar eens voorstellen, Mijn naam is Harald 24 jaar en kom uit het noorden des lands Tolbert ( Groningen).
Ik lees al geruime tijd mee en heb inmiddels veel informatie kunnen vinden op het forum $$)

Ik ben begonnen met een Vw polo 6n 1.6 8v:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Daarna heb ik een vw polo 6n2 GTI 1.6 16v gehad:
20120414192147.jpg


Deze is inmiddels verkocht en heeft plaats moeten maken voor een Vw Scirocco III 1.4 TSI
De GTI en een glimp van de nieuwe aanwinst:
20120503205641.jpg


Scirocco bij aanschaf:
img20120422wa0000.jpg


Hier is inmiddels al het één en ander aan veranderd en staat er momenteel zo bij:
20120915194009.jpg

20120915194053.jpg

20120915194100.jpg


Inmiddels al een aardige collectie detail spullen opgebouwd, auto wordt elke week netjes volgens de regeltjes gewassen binnenkort de dap er eens op los laten alleen tijd blijft "altijd" een probleem :-"

Groet, Harald.
 
Welkom Harald.
Erg mooie Scirocco.
Is ook een lekkere kleur Deep Black Pearle.
mooie kleur om te Detailen.
Gekocht bij van der Zee in Sneek zie ik,
komt mijn Audi A3 ook vandaan.
Geschikte gasten daar. (is mijn ervaring)
 
Dank u heren :)

@herold

Heb de auto daar niet gekocht, was nog een foto van de vorige eigenaar die heeft hem daar gekocht.

@ Schippersss

Zijn 19" Calibre exile velgen
 
Heb er altijd met plezier in gereden en geen problemen gehad, en hij was in top staat.
Hij is weer bij een liefhebben terecht gekomen, en een scirocco maakt veel goed! :)^