• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen hoort er bij :)

peter-1981

Detailing trainee
21 dec 2018
9
25
42
Heerlen
Haii
Ben Peter uit Heerlen.
Redelijk autogek en sinds 2003 ca 70 autos in bezit gehad dus wissel nog wel eens zeg maar :joy:
Rij momenteel een Ford Fiesta ST200 en ben redelijk autistisch wat betreft poetsen en het resultaat wat ik ermee wil behalen.
Goed forum hier lijkt me dan zo en zat wel vaker te lezen maar na vandaag een poetsdag toch wat vragen in me opgekomen die ik niet vind hier na wederom 3 uur te lezen o_O

Het voertuig in kwestie

41688289_1827197547349088_8092323069814636544_o.jpg?_nc_cat=101&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg
 
Thx allemaal :)
Fiesta is inderdaad best een bommetje en 1 van de uniekere aangezien er nog geen 2600 stuks van zijn gebouwd en slechts 1000 links gestuurde :heart_eyes: kleur is bijvoorbeeld ook alleen maar op deze geleverd :blush: