• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen, IceT

IceT

Detailing guru
21 dec 2008
324
123
60
Harderwijk
Beste forumleden,

Sinds een paar weken volg ik de interessante onderwerpen op dit forum en vond het tijd dat ik mezelf maar eens ging voorstellen.

Over mijzelf:

Nickname: IceT
Real name: Rene
Hobby’s: Auto’s, IT en muziek

Scharrel al een paar jaar rond op het Meguiar’s forum, maar was de laatste tijd alleen nog maar actief als ‘lezer’.

Producten die ik gebruik:

NXT Car Wash
Quick Clay / Quick Detailer
Scratch X
DC Paint Cleaner
DC Paint Polish
NXT Wax
NXT Speed Wax
Gold Class Odor Eliminator
Gold Class Trim Detailer
NXT Glass Cleaner
Hot Shine Tyre Dressing
Natural Shine Vinyl & Rubber Protectant
Dasty

1x 64 oz Synthetic sealant #21
1x 32 oz speed glaze #80
1x 32 oz dual action cleaner polisher #83

2x cutting pad 6" (W7006)
2x finishing pad 6" (W9006)
2x polishing pad 6" (W8006)
2x mf bonnets 6-7"
2x 3 supreme shine mf
2x wash mitt
1x Water Magnet
8x Supreme Shine Microfibers
6x applicator pads
1x imitatie even coat applicator
Veel imitatie (Action) microfibers

AEG EXE 460 (vorige week verkocht)

Onze auto’s:

Mercedes Benz C220D Combi
Elegance uitvoering
Smaragdzwart metallic
Bouwjaar 1997

1000037imgao8.th.webp

Peugeot 106 Green
1.6 automaat
Groen metallic
Bouwjaar 1995

img0237dr1.th.webp

Nog aan te schaffen (ter vervanging):
DAP500
Shampoo
Glasscleaner
Water Magnet

Ben hier uit nieuwsgierig terecht gekomen om eens te kijken naar andere producten. Blijft fantastisch om zoveel gepassioneerde cardetailers voorbij te zien komen.
Ik heb de afgelopen tijd op dit forum gezien dat er nog veel is te leren, dus zal zeer regelmatig (x keer per dag) even de berichten lezen. Net als detailen is het bijna een verslaving.

Ben ik nog iets vergeten of willen jullie iets weten, dan hoor ik het wel.

He Rene! We hadden al even contact via PM....:) bedankt voor de tips daar in ieder geval en welkom op het forum!

Volgens mij is de Mercedes wel een flinke bak om de wassen of niet? Hij ziet er wel goed uit in ieder geval..:)

Welkom!

Heb je inderdaad wel eens voorbij zien komen op het megs forum. Laatste tijd niet echt boeiend meer hè?
Lekkere megs verzameling trouwens :cool
Zie dat je weer een watermagnet gaat aanschaffen. Check ff naar wat andere droogdoeken die een stuk goedkoper zijn en zelfs nog beter drogen :ja
Ik ben telaat, heb alweer drie watermagnets...

Veel plezier hier op het forum!

Welkom op het forum.
Leuk dat de veluwe meer vertegenwoordigd wordt hier op het forum :-)^
Mooie auto's ook. Die benz lijkt me inderdaad een behoorlijke klus!
Veel plezier hier!

Dag Rene! Ook hier? Het was al even geleden dat we gemaild hadden.

Ik lees net als jij dagelijks deze an andere fora. Zodat als het weer en de meisjes het toe laten er weer lekker gepoetst kan gaan worden!

En als Hattemer, verhoog ik het aantal veluwenaren ook nog eens met 1! :-d

@Xizer.
In die paar jaar is de collectie aardig gegroeid. Tja als je eenmaal bent besmet met het virus..... Wordt op dit forum met al die andere merken alleen nog maar erger.

@Dennis.
Graag gedaan. Ik hoop dat je goede zaken doet in DLD. We zien het verslag wel tegemoet. Mocht je trouwens in de buurt van Essen komen, daar zit een heeel groot Audi Centrum!! Google maar eens op audi zentrum essen.
Klopt, de mercedes is altijd een beste klus, maar vergelijkbaar met een A4 avant vlgns mij.

@ParaNoya.
Ik was wel klaar met het Meg's forum. Alle bekenden verdwenen ook langzaamaan. Dus hier maar verder......
Er komt een vervanger voor de Water Magnet en dat zal waarschijnlijk de Miracle Dryer worden. De Water Magnet heeft wat mij betreft de verwachtingen nooit kunnen waarmaken.

@Angelique.
Dank voor het compliment van de auto's. De auto's zijn inmiddels al lang in ons bezit, Peugeot 5 jr en de MB 10 jr. Nog steeds heel erg blij mee (en de prio's qua geld liggen ff ergens anders). Daarbij komt dat de MB minstens 150 km/dag rijdt. Gezien de kosten (o.a. afschrijving) probeer ik 't met de MB nog even vol te houden. Afijn de hobby draagt eraan bij dat ze mooi blijven. We zijn bijna buren... Putten is wel heel dichtbij!

@Patrick R.
He kerel, da's even geleden. Leuk dat ik je hier tegenkom. Maar jij kan toch gewoon 'door' poetsen in die mooie schuur van je?!
Bevalt de Mondeo nog steeds en hoe staat 't met de gele Daf 33, Alto en de Mobylette.. allen nog in je bezit? Met vrouw en kids alles goed?

@Allen. Dank voor het welkom. Er valt nog veel te leren dus wordt zeker plezierig hier.