• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen, Jaco -saxo-

Jaco -Saxo-

Detailing rookie
16 aug 2009
2
0
Ik ben dus Jaco, 21 jaar en rij een saxo uit 2001.
Hier is het 1 en ander aan gedaan en ben er erg zuinig op. Zodoende besloten om toch maar eens geschikte "poets" producten te kopen.
Via dit forum heb ik inmiddels aardig wat opgedaan en daarom ga ik binnenkort mn auto eens goed onderhanden nemen.

Dit zijn de producten die ik in de afgelopen 2 weken bij carclean gehaad heb.
Foto0083.jpg

Foto0034.jpg


Mn broer heeft een donkere auto zodoende de black hole


En natuurlijk mijn trots:cool:
P310509_1823_01.jpg

Foto0041.jpg
 
thnx all!!

Ik gebruikte normaal de producten van meguiars. Heel erg simpel een shampoo, klei en een vloeibare wax. Omdat je deze altijd wel op meetings tegen kwam met een kraam. Ghehe dan moet het goed zijn toch. Dus ik heb me er nooit echt in verdiept.

Normaal vond ik het niet echt het leukste werk, maar ik begon het steeds leuker te vinden. Zodoende ben ik me wat meer gaan verdiepen. Daarom heb ik maar een lijstje gemaakt met de info die ik hier kon vinden en de stap gezet om het aan te schaffen.

Ik ben er wel weer achter dat ik nog een aantal producten nodig/wil hebben.

Sealment
Professional Polish
Light green pad
nog een White pad
En wellicht nog ssr 1 en 2.5 omdat deze ook in de zon mogen.
Detailer
Enkele pads.

Het is wel verslavend geloof ik. :D En ik moet nog gaan beginnen, maar ik kan haast niet wachten.

@dannydehert, het is een 1.6 8v (100 pk versie)
M.b.t. tot het afplak werk. Het is indd best wel makkelijk als je alles in kleur heb. Maar toch ga ik mn strips en de randen van mn verbreders afplakken. Ik had begrepen dat je deze beter niet moet raken met een pad.
 
Mozes kriebel wat een vette Saxo.
Complimenten man. Mooie wagen.
Ziet er uit alsof alleen je deurgrepen nog standaard zijn...
Succes met detailen en de toekomstige investeringen...
Aficior