• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen met gelijk een vraag

dutchronnie

Detailing rookie
1 feb 2012
1
0
Hallo,

Ik ben Ronnie, en wil graag wat meer weten over het goed onderhouden van mijn auto.
Mijn huidige auto was ik altijd met Meguiar's, en gebruik daar ook de klei van.

Ik krijg binnen een paar dagen een Nieuwe Ford Focus met een zwart metallic lak.
Waar ik graag advies over zou willen hebben is het volgende.

De auto is dus nieuw, en wil hem een behandeling geven die de nieuwe lak langdurig beschermt. Je kan bij de dealer de auto een Waxoil behandeling laten geven, maar die vind ik duur en zoals ik hier op dit forum al heb gelezen is die behandeling niet erg goed. Ik wil het graag zelf doen, ik beschik niet over poetsapparaten, het moet dus met de hand kunnen.

Ik heb het forum al doorzocht op een gelijke vraag, maar kon niets vinden, vind ik eigenlijk wel vreemd want ik denk dat wel meer mensen willen weten wat ze het beste met een nieuwe auto moeten doen. Of ik zoek verkeerd

Wat kunnen jullie mij aanraden om te doen?

Alvast bedankt voor jullie advies

Welkom...

Lange standtijd: Dodo Juice Supernatural + Hybrid, Monello Ibrido, Wolfgang DGPS, Poorboy's World EX-P, Collinite waxen, en nog veel meer!

Op onze nieuwe A1 heb ik Supernatural Hybrid zitten. Houd al meer dan 4 maanden!