• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen - Peugeot 308

Mitch Buchannon

Detailing trainee
13 jan 2021
20
35
Hoi! Even voorstellen: ik ben Mitch, 29 jaar. Vorig jaar heb ik mijn tweede Peugeot gekocht, ter vervanging van mijn motor waar ik 3 jaar lang door weer en wind heb gereden. Wellicht komt er volgend jaar weer een motor maar voor nu geniet ik ontzettend van het rijden in een auto.

Ik heb niet de nieuwste of de snelste Peugeot (1.6 VTI Signature uit 2010) maar voor het geld dat ik eraan wilde uitgeven (ivm aankoop huis) ben ik er erg blij mee. Ik heb wel wat dingen aangepakt, hieronder wat ik tot nu toe heb gedaan. Ik zit eraan te denken de auto te verlagen maar behalve de looks zal niets die uitgave rechtvaardigen. Wellicht bij een volgende auto.
- Onderhoudsbeurt
- Laten polijsten en voorzien van glascoating (Nanolex)
- Ramen getint vanaf de A-stijl
- Banden vervangen (Continental PremiumContact 6 in de maat 225/40/18)
- Rondom 10mm Eibach spacers
- Set originele Peugeot velgen op marktplaats aangeschaft en laten opknappen
- Verlichting vervangen voor LED (nog mee bezig)

Het detailen is als hobby de laatste jaren steeds meer gaan groeien. Niet alleen qua tijd dat ik erin steek maar ook qua materiaal. Toch grappig hoe makkelijk de hoeveelheid spullen kan uitbreiden en je dat ook uitstekend voor jezelf kan rechtvaardigen, haha!
Tot nu toe heb ik een aantal voertuigen zelf onder handen genomen, van voorbereidende stappen tot polijsten en tot het aanbrengen van een wax. Nu houd ik mij voornamelijk bezig met de reguliere wasbeurten van de auto's van mijn vriendin en van mijzelf. Ik hoop hier wat meer kennis op te kunnen doen en zal zeker enkele topics openen binnenkort. Hieronder een foto van mijn auto!
tempImageyw884v.jpg
 
Laatst bewerkt: