• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen raymond senden

Raymondsenden

Detailing rookie
8 feb 2014
6
0
40
Mijn naam is Raymond 29 jaar en kom uit het zuiden van het land.
Momenteel ben ik in het bezit van een subaru impreza van bouwjaar 2010 een Pontiac firebird van bouwjaar 1983 en ford ka van bouwjaar 2012.(voor de vrouw uiteraard)
De Subaru zal eind april het veld ruimen voor een nieuwe insignia sports tourer dit omdat dit toch wat makkelijker is met de 2 kids.
Sinds 2004 ben ik fanatiek bezig met het poetsen van mijn auto's dit met de bekende mequiars producten.
Echter sinds kort wil ik naar the next level gaan en de auto's dan ook in concours staat onderhouden (vooral de Pontiac)
En hoop hier nog een hoop te leren en technieken te perfectioneren.

Gr. Raymond

Bij deze dan de gevraagde foto's
C2391D5D-80CE-4DB4-AAE4-46658657521C_zpshkwugg3k.webp

4C66ACCE-FE3D-4B0D-9473-DEC6FD2C5DAD_zpsejwnpeop.webp

23065E41-4DA9-4942-9A55-7B9CF9BF9F68_zps9cwlwxkd.webp

Welkom!

Prachtige auto's.
Heb vooral een zwak voor de pontiac.
Heb zelf een camaro bj 1994 gehad in de zelfde prachtige kleur.

Welkom op het forum! Leuk dat er zich weer iemand uit zuid-Limburg heeft aangemeld :-)^

Thnx mensen.
De Pontiac krijgt momenteel een volledige restauratie dus kan ik helaas voorlopig niet mee rijden.
Dus momenteel zal ik het detailen moet beperken tot de andere 2 auto's.

Gr. Raymond

Het betreft een originele transam 5,7l matching numbers met het Pontiac motors divisionist interieur erin.
De motorkap en spatborden op de foto zijn niet de originele ( deze kreeg ik er los bij) omdat de vorige eigenaar deze mooier vond x-]
In principe is het dezelfde uitvoering als de wel bekende Knight rider auto maar dan zonder de lampjes.