• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen RbL

RbL

Detailing guru
4 mei 2016
915
158
Tilburg
Hallo mede forum leden,

Afgelopen maand is de nieuwe auto geleverd, aangezien ik mijn oude auto altijd netjes bij gehouden heb met wassen en eens in de zoveel tijd in de wax te zetten vond ik het tijd om de nieuwe auto wat meer aandacht te geven. Ik ben al een tijdje aan het neuzen in diverse topics waar ik veel te weten ben gekomen over hoe ik het aan moet gaan pakken. Doordat er zo veel, voor mij, onbekende termen werden geroepen heb ik de hulp van Carclean.com ingeschakeld.
Ik heb via de mail contact gezocht met Carclean en zij hebben mij echt super geholpen! Na een aantal mailtjes heen en weer heb ik gister, op advies van Carclean, mijn eerste bestelling geplaatst. Hieronder een lijstje van de bestelling
Easy Detailing Finishing Hand Pad - Black
Liquid Insulator Wax No. 845
Four Finger Wool Wheel Mitt
Peluche Verde - 45x45cm
Monello Basic Wash Kit
Senza Acqua Piazza Drying Towel - 45x45cm
Piccolo Nero - 35x35cm

Ik ben heel benieuwd!
Carclean nogmaals hartstikke bedankt voor de super service die jullie leveren!

Groet,
RbL

Goedemiddag allemaal,

Ik hhb zojuist een flinke rit gemaakt en door het warme weer zijn er weer allemaal dode vliegen op de voorkant geplet. Hebben jullie een middel om hier makkelijk, krasvrij en goed van af te komen? Zoja, welke doek/ wat dan ook gebruiken jullie hiervoor?
Tevens had ik laatst ook al de eerste vogelpoep te pakken, hoe verwijderen jullie dit snel en krasvrij?

Ik hoor het graag!

Vogelpoep haal ik altijd zo snel mogelijk weg met Spray & Wipe en een dikke doek. Vliegjes pak ik anders aan. Als ik de auto niet binnen een paar dagen (2) ga wassen, dan spuit ik ze af in de wasbox. Ik heb vorige week ook voor het eerst Bug Squash gebruikt van Poorboy's en daarmee ging dat nog gemakkelijker. Dus dan spuit ik eerst in met bug squash en daarna spuit ik de boel af.

Vliegen moet je na een lange rit eigenlijk onmiddellijk verwijderen anders trekken de zuren in je lak. Daar heeft niet iedereen de tijd voor of je wordt voor gek verklaard door omwonenden

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk

Vliegen moet je na een lange rit eigenlijk onmiddellijk verwijderen anders trekken de zuren in je lak. Daar heeft niet iedereen de tijd voor of je wordt voor gek verklaard door omwonenden

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk

Haha dat idee hebben ze hier in de straat toch al. Ik kreeg voorheen altijd al de opmerkingen dat ik met de auto bezig was, dit wordt de aankomende jaren alleen maar erger ben ik bang! Ach... iedereen zn hobby :)

• Leuk
Reacties: Timm