• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen: Stornie

Stornie

Detailing rookie
18 jun 2011
4
0
Hoi allemaal,

Na een tijdje rondgekeken te hebben hier op het forum en her en der tips en truc te hebben opgedaan, vond ik het ook nodig mijzelf aan jullie voor te stellen.

Ik ben Roel, 26 jaar, uit Didam. Ik rijd een Corsa D 1.4 Sport.

Via het Corsa-D-drivers forum ben ik in contact gekomen met DKBM en Dark Devil. Zij hebben mij besmet met het detailervirus.
Inmiddels heb ik de nodige producten aangeschaft, maar er zal t.z.t. nog wel een keer een DAP komen. Daarvoor moet ik toch eerst nog een keer zien hoe dat precies in zijn werk gaat.

Hierbij een foto van mijn auto:
2-1.webp

En nog een recente, zoals hij er op dit moment bij staat:
Corsa-1.webp

Daarnaast nog een foto van de nieuwe Corsa D van mijn vader, die ik ook ga onderhouden. Dus vanaf het begin helemaal goed.
CorsaD2.webp

En nog 2 foto's van mijn 'vrij nieuwe' collectie.

Coll1.webp

Coll2.webp

Ik hoop hier nog veel te leren, met name over het gebruik van een DAP. Binnenkort zal ik een topic openen met mijn 'projecten' ;)

Groeten Roel

Bedankt voor jullie warme welkom allemaal.

@ Hans: Ik heb deze collectie wel in etappes aangeschaft hoor.
En ik wilde laatst in augustus al naar de summer detail day, maar ik was toen op vakantie.
Nu lijkt het me inderdaad handig een clinic te gaan volgen zodra ik een DAP heb.

Ik hoorde iemand mijn naam roepen?! :lol Roel, uiteraard van harte welkom! :-)^
Volgens mij ben je al de derde of vierde van het Corsa-forum die Tim (dark devil) en ondergetekende besmet hebben. maar ik ga geen sorry zeggen :-" ;) Ook Danny en Ruud hebben zich enige tijd geleden aangemeld hier.

Hallo Roel ,

Welkom bij de club van verslaafden , zoals rogier al aangaf :-b

Danny

ziet er idd al een goede start uit , jouw collectie :cool