• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

voorstellen Tieske!

ties

Detailing rookie
22 jul 2010
1
0
hallo ik kijk al een tijdje mee op dit forum waar ik veel van heb geleerd en het is altijd superrr als ik zie wat voor mooie projecten er weer voorbij komen in de show offs
:-)^
Ik ben Ties van der woude, ik ben 18 jaar en ben woonachtig in Twijzel (Friesland) en woon nog bij mijn ouders:ja
Heb een tijdje bij sonax gewerkt en heb al enige ervaring met de rotary!:schaam
Thuis heb ik een eigen detailruimte waar ik de autos,motoren,campers,trucks etc. onder handen kan nemen8-)
in mijn collectie heb ik een dap900 en een pro900 voor het machinaal polijsten, een hydro7000 voor het interieur te reinigen en een numatic stofzuiger:o)
verder voor de producten veel verschillend ben me nog wat aan het orienteren wat goede producten zijn! met het polijsten werk ik graag met de producten van monello:-)^

reacties zijn welkom en hopen op een mooi jaar8-)

groetjes Tieske

Bedankt allemaal:D

@FRogs de fotos van de ruimte hou je van mij tegoed wanneer er een leuk project in staat!

Jawadde zeggen ze bij ons. Goed bezig :-)^ nauwelijks gerechtigd om met de auto te rijden en al zo into car care, respect!