Hallo,
Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben yorick, 22 jaar en mijn grootste hobby: auto's. Zowel het detailen van auto's (het staat bij mij nog enigszins in de kinderschoenen), als het rijden bekijiken enz. enz. Ik rijd zelf tegenwoordig in een Toyota Corolla G6R (oplage van 200 in Nederland). Hiervoor had ik een IS200 op LPG, een mazda, een honda en nog een corolla.
Goed genoeg over de auto's, nu over het detailen daar zijn we immers hier voor .
Al sinds ik een klein kind ben was ik auto's, en toen ik mijn eigen eerste auto kreeg begon het wel te jeuken. Aan de eerste toyota en honda werd eigenlijk alleen veel aan de binnenkant gedaan, en toen de mazda kwam werden er wat meguiars producten aangeschaft, o.a. de nxt shampoo, wax en paint cleaner. Tot de lexus kwam, die zat behoorlijk goed in de lak en dat wou ik ook zo houden natuurlijk! Dus een klay kit van mothers aangeschaft, washmit, meguiars watermagnet enz. Helaas toen door omstandigheden de lexus weg gedaan en overgestapt naar een de G6R. In eerste instantie niet echt veel zin om er wat aan te doen, maar het bloed ging natuurlijk waar het kon komen... En jawel daar gingen we weer! Binnenkort ga ik kijken voor een rotary, en wat artikelen proberen en aanschaffen .
Mijn collectie nu:
Chemical Guys Glossworkz shampoo
Meguiars NXT car wash
Rasta washmitt
Woolwashmitt
en nog een washmitt waarvan ik het merk niet weet.
Meguiars watermagnett
D2S Clay 180 Gram
CG Speed Wipe Spray
Veel microfiber doeken (stuk of 10)
Meg paint cleaner
Meg ultimate compound
CG XXX hardcore pasta wax
NXT tech wax
CG Extreme Gloss sealent
Diverse applicator pads
Smart rim wax
CG Speed swipe
Smart dressing
Smart all surface cleaner
Smart wax mini
D2S velgen reiniger
Cyber clean interieur reiniger (vooor ventilatie roosters)
Niet afgebeeld:
C Pro Quartz Ironx soap gel
C Pro Quartz Fog Fight kit (iemand tips over het aanbrengen hiervan?)
Tips/ opmerkingen aanbevelingen zijn meer dan welkom!
Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben yorick, 22 jaar en mijn grootste hobby: auto's. Zowel het detailen van auto's (het staat bij mij nog enigszins in de kinderschoenen), als het rijden bekijiken enz. enz. Ik rijd zelf tegenwoordig in een Toyota Corolla G6R (oplage van 200 in Nederland). Hiervoor had ik een IS200 op LPG, een mazda, een honda en nog een corolla.
Goed genoeg over de auto's, nu over het detailen daar zijn we immers hier voor .
Al sinds ik een klein kind ben was ik auto's, en toen ik mijn eigen eerste auto kreeg begon het wel te jeuken. Aan de eerste toyota en honda werd eigenlijk alleen veel aan de binnenkant gedaan, en toen de mazda kwam werden er wat meguiars producten aangeschaft, o.a. de nxt shampoo, wax en paint cleaner. Tot de lexus kwam, die zat behoorlijk goed in de lak en dat wou ik ook zo houden natuurlijk! Dus een klay kit van mothers aangeschaft, washmit, meguiars watermagnet enz. Helaas toen door omstandigheden de lexus weg gedaan en overgestapt naar een de G6R. In eerste instantie niet echt veel zin om er wat aan te doen, maar het bloed ging natuurlijk waar het kon komen... En jawel daar gingen we weer! Binnenkort ga ik kijken voor een rotary, en wat artikelen proberen en aanschaffen .
Mijn collectie nu:
Chemical Guys Glossworkz shampoo
Meguiars NXT car wash
Rasta washmitt
Woolwashmitt
en nog een washmitt waarvan ik het merk niet weet.
Meguiars watermagnett
D2S Clay 180 Gram
CG Speed Wipe Spray
Veel microfiber doeken (stuk of 10)
Meg paint cleaner
Meg ultimate compound
CG XXX hardcore pasta wax
NXT tech wax
CG Extreme Gloss sealent
Diverse applicator pads
Smart rim wax
CG Speed swipe
Smart dressing
Smart all surface cleaner
Smart wax mini
D2S velgen reiniger
Cyber clean interieur reiniger (vooor ventilatie roosters)
Niet afgebeeld:
C Pro Quartz Ironx soap gel
C Pro Quartz Fog Fight kit (iemand tips over het aanbrengen hiervan?)
Tips/ opmerkingen aanbevelingen zijn meer dan welkom!