• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen!

T116imo

Detailing addict
5 jul 2016
54
68
Westland
Hello!

Mijn naam is Timo en ben in het bezig van een witte golf 5. 3 jaar terug begonnen met een ford fiesta als eerste auto, gevolgd door een audi a3, peugeot 206 en dan nu de golf. Een jaar terug begonnen met het verdiepen in het detailen, en uiteindelijk is het een verslaving geworden ;)

M'n droomauto is een subaru impreza, maar voorlopig eerst de golf naar m'n eigen smaak maken..

Groetjes!

Thanks! vanmiddag komen de fotos, dan worden de nieuwe velgen erop gemonteerd! staat nu op staal en ziet er niet uit..
Ik heb voornamelijk producten van Monello en Chemical guys. Begonnen met meguiars maar vind andere merken toch fijner werken. Ik heb al aardig wat stappen doorlopen, maar je leert altijd weer wat nieuws ;)

• Leuk
Reacties: Michel Kuijpers
bedankt allemaal! het duurde allemaal wat langer dan gepland! maar de foto's zijn er eindelijk.
2jg4dhu.jpg