• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen..

Nathalie

Detailing addict
3 apr 2019
20
58
30
Hi,

Mijn naam is Nathalie, 25 jaar (nog 2 weken..) en kom uit Zuid-Holland (lekker breed begrip ook..).

Ik heb momenteel een zwarte Seat Ibiza uit 2008.

Sinds een paar maanden is mijn interesse gewekt om mijn auto eens goed bij te houden. Hiervoor ging ik met mijn VW Polo uit 2002 uit gemak doo de krasstraat o_O.

Inmiddels heb ik (oh en mijn vriend ook) het 1 en ander thuis staan.
Onder andere wat apparatuur:
Rupes BF nano ibrid long neck.
Rupes BF lhr15es.
Dap900 V3.

Daarnaast een hoop polijstmiddelen zoals rupes, scholl, monello, pbw en nog meer wat ik even vergeten ben..

Uiteraard ook een fijne shampoo van pbw en nog wat andere spullen zoals gyeon trim, gyeon prep, gyeon wetcoat, gyeon bug and grime, gyeon tar, pbw spray&wipe, pbw clay lube, en niet te vergeten collinite 845.

Verder nog wat andere 'poets rommeltjes' en spraytjes.

Wat ik alleen nog mis (voor nu dan...) is een grit guard in mn emmer.. :(.

Hoop hier nog veel te leren op dit leuke forum!

Groet,
Nathalie
 
Laatst bewerkt:
:scream: Wow, dat is bizar: geen grittguard, maar wel een nano ibrid long neck. Ik zou bijna zeggen, met een paar grit guards, had je een polijstmachine minder nodig.

Welkom hier Nathalie. Wel een aardige hoeveelheid spullen voor iemand die hier net komt kijken, ik ben wel benieuwd hoe het komt dat er geen grit guard is, maar wel een fraaie collectie polijstmachines.
 
  • Leuk
Reactions: Nathalie
Hi @Cordoba ik weet dat t gek klinkt maar vind die emmers zo prijzig :joy::joy:. De rest was ook niet gratis, i know.. Kwestie van verkeerde prioriteiten stellen zullen we maar zeggen;).

Ik was wel met 3 emmers, maar goed dat is alsnog niet te vergelijken met een grit guard..

De reden is echt een kwestie van verkeerde prioriteiten stellen.. heb op de 1 of andere manier wat meer met machines die een rib uit mn lijf kosten dan een emmer van 30 euro:joy:.
Maar, ik ga er wel aan geloven, de volgende bestelling komen ze mee:D.
Ik noem het maar voor het gemak: beginners foutje...
 
  • Leuk
Reactions: Altos en Cordoba
Welkom hier!

Je (jullie) hebben al een beste collectie :eek:
Ook al een Ibrid... Lekker hoor ;)

Veel detailplezier.

P.s de emmers zijn inderdaad prijzig. Maar ooo zo goed! Ik heb ze al een paar jaar. en de kwaliteit is top.

Anders gewoon een keer een aanbieding afwachten. :)
 
  • Leuk
Reactions: Nathalie
Ik gebruik emmers van mijn vorige werkplek (diverse spullen werden daar aangeleverd in grote emmers), en voor ik een grit guard had, gebruikte ik een rooster dat geleverd werd met emmers atjar. Misschien niet zo goed als een grit guard, maar het voorkomt dat ik onder in de emmer kom met de washmitt, zodat vuil/zand toch meer bezinkt. Tegenwoordig gebruik ik zo'n atjar rooster alleen nog in de sopemmer, de spoelemmer heeft een grit guard. Het hoeft dus niet altijd veel geld te kosten, als je maar bedenkt hoe het werkt, en kijkt wat je mogelijkheden zijn.
 
Ik heb de emmers ook een tijdje afgehouden toen ik net begon met detailen, omdat ik ze zo "belachelijk duur" vond (voor een emmer). Op een gegeven moment heb ik ze toch aangeschaft en nu ik ze eenmaal heb, vind ik ze a) het geld dubbel en dwars waard en b) zou ik niet meer zonder willen :innocent:
Echt gewoon doen, krijg je geen spijt van.

Nog een tip: van dit soort collecties detailspullen zien wij hier altijd graag foto's (en van auto's ook) ;)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Nathalie en M3fan
Welkom hier!
Aardige set machines al toch!! Stiekem beetje jaloers op de Ibrid.
Gritt Guard en emmers zijn 1 van de eerste dingen die ik gekocht heb. Die emmers zijn meer dan zijn geld waard. Waar ik nu al hele poos over twijfel zijn die dolly's om de emmers in te zetten! Die kosten pas geld vind ik!

Foto's van de wagen(s) en het materiaal mag altijd hier ;)
 
  • Leuk
Reactions: Nathalie
Welkom hier.
Véél leesplezier.

Altijd leuk een (jnge) vrouw in de detailwereld te ontmoeten.
Zou willen dat mijn vrouw ook wat meer interesse had om haar wagen proper te houden... :confused:
 
  • Leuk
Reactions: Nathalie
Omdat er massaal om gevraagd wordt ( oke oke niet overdrijven :joy:) ga ik straks foto's maken en zal ik ze toevoegen.

Foto van mn auto kan ik beter niet doen, die ziet eruit alsof hij in de woestijn heeft gestaan:joy:. Deze ga ik binnenkort weer helemaal vertroetelen en dan zullen er foto's komen.

@Jamme1981 ik was ook nooit zo van het schoonhouden van mijn auto, tot ik mn ibiza kocht. Toen was ik ineens om en moest alles anders. Misschien moet ze ook een ibiza kopen? ;)
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Hier een aantal foto's, er staan nog wat dingen in de schuur (zoals een open wetcoat) en op zolder maar heb geen zin om dat te pakken :joy:, dit wat op de foto staat, staat allemaal in de woonkamer en dus zo voor t grijpen. Uiteraard ook nog een shitload aan doeken en wash mitts.
117473
117475
117476
117477
117478
117479
117480
117481
117482
117483