Hi,
Mijn naam is Nathalie, 25 jaar (nog 2 weken..) en kom uit Zuid-Holland (lekker breed begrip ook..).
Ik heb momenteel een zwarte Seat Ibiza uit 2008.
Sinds een paar maanden is mijn interesse gewekt om mijn auto eens goed bij te houden. Hiervoor ging ik met mijn VW Polo uit 2002 uit gemak doo de krasstraat
.
Inmiddels heb ik (oh en mijn vriend ook) het 1 en ander thuis staan.
Onder andere wat apparatuur:
Rupes BF nano ibrid long neck.
Rupes BF lhr15es.
Dap900 V3.
Daarnaast een hoop polijstmiddelen zoals rupes, scholl, monello, pbw en nog meer wat ik even vergeten ben..
Uiteraard ook een fijne shampoo van pbw en nog wat andere spullen zoals gyeon trim, gyeon prep, gyeon wetcoat, gyeon bug and grime, gyeon tar, pbw spray&wipe, pbw clay lube, en niet te vergeten collinite 845.
Verder nog wat andere 'poets rommeltjes' en spraytjes.
Wat ik alleen nog mis (voor nu dan...) is een grit guard in mn emmer..
.
Hoop hier nog veel te leren op dit leuke forum!
Groet,
Nathalie
Mijn naam is Nathalie, 25 jaar (nog 2 weken..) en kom uit Zuid-Holland (lekker breed begrip ook..).
Ik heb momenteel een zwarte Seat Ibiza uit 2008.
Sinds een paar maanden is mijn interesse gewekt om mijn auto eens goed bij te houden. Hiervoor ging ik met mijn VW Polo uit 2002 uit gemak doo de krasstraat
Inmiddels heb ik (oh en mijn vriend ook) het 1 en ander thuis staan.
Onder andere wat apparatuur:
Rupes BF nano ibrid long neck.
Rupes BF lhr15es.
Dap900 V3.
Daarnaast een hoop polijstmiddelen zoals rupes, scholl, monello, pbw en nog meer wat ik even vergeten ben..
Uiteraard ook een fijne shampoo van pbw en nog wat andere spullen zoals gyeon trim, gyeon prep, gyeon wetcoat, gyeon bug and grime, gyeon tar, pbw spray&wipe, pbw clay lube, en niet te vergeten collinite 845.
Verder nog wat andere 'poets rommeltjes' en spraytjes.
Wat ik alleen nog mis (voor nu dan...) is een grit guard in mn emmer..
Hoop hier nog veel te leren op dit leuke forum!
Groet,
Nathalie
Laatst bewerkt: