• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

mcdennem

Detailing rookie
5 jun 2020
5
15
Hallo allemaal,

Ik ben Dennis, 45 jaar en woonachtig in Leiderdorp.
Ik bezit sinds 1998 een Peugeot 205 CTi Dimma.
Met behulp van Carclean en dit forum hoop ik deze zeer bewerkelijke auto als nieuw te houden..
Mijn eerste vraag heb ik al gesteld:innocent:

Een paar pica's:

IMG_20180914_213629465.jpg
IMG_20140824_151139.jpg
IMG_20140824_151056.jpg
IMG_20140824_151002.jpg
IMG_20120922_130906.jpg
 
Welkom Dennis en hele stoere 205. Ik herinner mij de ritjes met een 1.9gti nog wel en vond dat al een kart, maar dit....poehee; is dit met turbo??? Wat een kanon dan!
 
Fraai exemplaar dat er prima uitziet voor de leeftijd, met veel glans op de foto's. Toch krijg ik het idee door de wat diffuse reflectie van de schijnwerper op de motorkap (1e foto) dat er toch nog wel wat waskrasjes op zitten.
 
Dank voor jullie berichten!


Welkom op het forum, Dennis.
Fraaie 205! Al 22 jaar in je bezit? Die is al deel van de familie.... ;)
Klopt! Ja, tot grote vreugde van mijn vrouwo_O.

Welkom Dennis en hele stoere 205. Ik herinner mij de ritjes met een 1.9gti nog wel en vond dat al een kart, maar dit....poehee; is dit met turbo??? Wat een kanon dan!
Nee, deze heeft geen turbo (helaas:innocent:). Maar de planning is nog wel om een 306 Gti motor swap te doen.

Fraai exemplaar dat er prima uitziet voor de leeftijd, met veel glans op de foto's. Toch krijg ik het idee door de wat diffuse reflectie van de schijnwerper op de motorkap (1e foto) dat er toch nog wel wat waskrasjes op zitten.
Er zitten inderdaad wel wat waskrasjes op... En meer dan dat;).