• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

FocusM

Detailing trainee
25 apr 2022
44
45
Voor de netheid zal ik mezelf nog even voorstellen, aangezien ik nu zoveel gebruik maak van jullie kennis wel zo netjes.

Ik ben Maurice, 33 jaar, Getrouwd en 2 dochters van 11 en 6 en wonend in het prachtige Rotterdam(Ja, op 5 minuten van CarClean af). Momenteel thuis van mijn vaste baan met Ptss, maar nog wel lichtelijk werkzaam voor mijn eigen foto/videografiebedrijf. Hier richt ik mij vooral op de zakelijke markt en evenementen maar ook bruiloften en uitvaarten komen met regelmaat voorbij als klus. Mocht er dus iemand een foto of videograaf nodig hebben voor wat foto's of een mooi filmpje, mag een PM altijd!

Ik rij met veel plezier een Focus Wagon 1.6 16V Titanium.
Momenteel alleen een buttfoto van de auto, met buffertrails en al:dance:

Auto had wat schade, krassen etc rondom, dat is onlangs opgeknapt en dus ben ik weer wat meer met de auto bezig. Zo ben ik bezig met polijsten(zoals te zien is)liggen er nieuwe velgen klaar en worden de ruiten binnenkort getint. JA hij staat nog op zijn winterbandjes, oude velgen liggen bij mijn maat, die heeft een schade herstelbedrijf en worden momenteel opnieuw gespoten. De buffertrails zijn inmiddels als minder, en worden nog verder aangepakt. Soms win je en soms leer je:laughing:

Daarbij ben ik lichtelijk verslaafd geraakt aan het detaillen van auto's. Heerlijk om lekker bezig te zijn er flink resultaat te zien, dus mocht er eens iemand in de buurt zin hebben om samen wat te poetsen en vooral wat tips te geven..hoor ik het graag. Verder zal ik vooral veel domme vragen stellen op het forum:dance:
[IMG]


[IMG]
 
Welkom Maurice! Wat een fijne kleur op de focus: heel bevredigend om te detailen!

Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel, wordt er vaak gezegd. Ik geloof dat ook wel.

Je bent al lekker op weg lees ik zo en hopelijk helpt het detailen ook in je persoonlijke reis; succes ook daarmee! Ik vind detailen in ieder geval een mooie, bevredigende bezigheid die ook nog eens rust geeft.
 
  • Leuk
Reactions: FocusM
Welkom Maurice! Wat een fijne kleur op de focus: heel bevredigend om te detailen!

Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel, wordt er vaak gezegd. Ik geloof dat ook wel.

Je bent al lekker op weg lees ik zo en hopelijk helpt het detailen ook in je persoonlijke reis; succes ook daarmee! Ik vind detailen in ieder geval een mooie, bevredigende bezigheid die ook nog eens rust geeft.
Thanks. De rust is inderdaad 1 van de dingen waardoor ik er zo verslaafd aan ben geworden, heerlijk om je even af te sluiten.
 
  • Leuk
Reactions: RoCo
Dat je er nog een baan naast hebt en niet als hoofd inkomsten je brood verdient met fotograferen. Tenminste zo voel ik dat. En anders ben ik ook een Pro
 
  • Leuk
Reactions: FocusM
Thanks, jazeker helaas wel. Die buffertrails komen door een leermomentje haha.

Ook een beetje verkeerd geadviseerd in een winkel, die adviseerden mij Mequiars Compound icm met een medium polijstpad, de lak werd prachtig glad, dat dan weer wel. Nu bezig met herstellen met advies van de toppers van CC, dus dat moet wel goedkomen.
Advies was eerst met Raffini Mezzo Polish met een light cutting pad polijsten, en daarna finishen met mequiars polish met een polishpad..en dan zou het goed moeten zijn.
 
Dat je er nog een baan naast hebt en niet als hoofd inkomsten je brood verdient met fotograferen. Tenminste zo voel ik dat. En anders ben ik ook een Pro
Er zijn inderdaad een hele hoop verschillende gedachten over wanneer je nou wat bent. Ik geef er niet zoveel om, maar jou uitleg kan ik wel snappen ja haha.