• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

Begin deze week de auto opgehaald. Erg blij mee. Voor op de korte termijn wil ik kijken of een dashcam iets is, een parkeermodus ben ik ook benieuwd naar. Liefst een die aangaat op beweging, waarbij kentekens goed leesbaar zijn, voor- en achter en een eigen accu heeft. Mocht iemand een heel goede tip hebben houd ik mij van harte aanbevolen.
Pracht bak! Ik heb een 70mai dashcam die emergency videos maakt bij een botsing (of te hard optrekken), bij parkeren heb je de optie voor timelapse. Voeding ga je aansluiten op een permanente 12V en een geschakelde. Dan weet de camera wanneer de auto aan staat en hij normaal moet opnemen. Er zijn varianten met achtercamera en interieur camera. Ook kun je er een kabel bij kopen waar ook een simkaart op kan zodat je live locatie kunt bekijken en je beelden op afstand kunt uitlezen. Live mee kijken weet ik niet zeker
EDIT: de versie die ik gebruik is de A810 btw al hebben ze een aantal goede opties afhankelijk van je budget
 
  • Leuk
Reactions: Ongewassen
Dank je wel. Ga eens onderzoeken. Als het goed is krijg ik nog een terugkoppeling van een bedrijf dat deze plaatst.