• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

Nejke

Detailing rookie
25 mrt 2023
2
15
Hoi allemaal, ik wil mezelf even voorstellen. Ik ben René en ben 40 jaar oud, ik ben getrouwd en heb 2 kinderen. Heel mijn leven interesseer ik mezelf al voor auto's en ik ben altijd mega zuinig op mijn auto's. Ik kijk altijd waar ik mijn auto parkeer (tot ergernis aan toe bij mijn vrouw ;). Ik wil me meer gaan verdiepen in car detailing, kleien etc, kortom de puntjes op de. "i" zetten. Op dit moment ben ik in het bezit van een estoril blauwe BMW 3 serie touring, geheel M uitgevoerd met zandkleurig leder interieur en uiteraard voorzien van een shadow-line pakket om hem af te maken. Het is een hele fijne sportieve gezinswagen. Foto's zeggen meer als woorden, dus bij deze een paar foto's.
IMG_1733.jpg
IMG_1868.jpg
 
Welkom op het forum, Estoril Blauw is in mijn ogen 1 van de mooiste voor op een BMW. Had een M3 in die kleur.
 
  • Leuk
Reactions: Nejke
Aan je avatar te zien ben je al voorzien . Welke kleur heb je?
Die van de avatar is donkerblauw, de huidige is grijs.

Ik ben al voorzien en hoef zeker niet te klagen, maar had graag de liquide middelen gehad om ook een M-pakket te hebben :)