• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

StephanDELSOL

Detailing rookie
30 jul 2010
15
0
Na eerst wat lacherig te zijn over het feit dat er een site/forum bestaat over "auto poetsen" meld ik me hierbij
toch aan ;) Nadat ik veel hulp heb gehad door het lezen van verschillende topics :lol

Mijn naam is Stephan kom uit Amsterdam en ben al 3,5 jaar in het bezit van een blauwe Honda Del Sol.

Ben vandaag bij een speciaalzaak geweest in Amsterdam en heb voor het nodige geld :-" aan Meguiars gekocht.

Vandaag ook meteen begonnen met mijn 1ste echte grote poetsbeurt dmv het 5-stappenplan.

Na het wassen en kleinen gestopt. Kon pas laat beginnen omdat ik de hele dag de zon heb voor me huis en ik de auto
helaas niet in de achteruin kan zetten :lol

Maar moet eerlijk toegeven ik had nooit verwacht dat ik klei op me auto zou smeren, maar verdomme wat werkt dat zeg!!

Dit is wel weer even genoeg als eerste post haha :lol

Welkom Stephan.
Geinig he dat kleien, moet je tegen iemand vertellen dat je jouw auto met klei hebt behandeld om hem weer top te krijgen .... goed naar de reactie kijken HAHA

Welkom in de wereld van de Detailverslaafde:lol :jippie

en inderdaad , kleien kijken de meeste eerst je gek aan totdat ze het resultaat zien:jippie

mk-us zei:
Welkom Stephan.
Geinig he dat kleien, moet je tegen iemand vertellen dat je jouw auto met klei hebt behandeld om hem weer top te krijgen .... goed naar de reactie kijken HAHA

Haha ja, eerst heel voorzichtig een klein stukje gedaan. Toen voelde en zag ik het verschil en heb ik natuurlijk me hele
auto gedaan :-b

Welkom Stephan,

Ik ben ook pas begonnen, en bij was het hetzelde.

"Wat moet ik doen, kleien?" Ja tuurlijk, was mijn eerste reactie.

Maar toch begonnen en het werkt echt.

Als je eenmaal begint met detailen, dan werkt het echt verslavend.

Mijn buren kijken mij elke keer weer vreemd aan. "Gaat ie weer met z'n kratje"'

Nou, la maar denken.

Ik heb het naar mijn zin.

Welkom Stephan, voor de BMW had ik ook een DelSol (1998 Motegi) , heerlijke auto in een prachtige kleurstelling...

@katoen

Ja precies en dat heb ik nu ook. Gisteren was ik echt voor het eerst bezig met detailen en ik vond het gewoon echt leuk :-b
Als je ziet hoe mooi en voeld hoe glad je auto word dan is dat toch een soort kick denk ik :lol

Helaas heb ik niet zo'n hele uitgebreide set gekocht maar dat is meer vanwegen het feit dat ik over 2maanden ga studeren
in Florida en ik zag dat het daar allemaal veeeel goedkoper is kwa aanschaf :-b

En dan moet ik helaas ook mijn auto verkopen :(

welkom, haha we hebben allemaal hetzelfde meegemaakt...eerst lachen ze je uit...en als ze wat resultaten gezien hebben, dan wordt je plots hun"vriend" en kunnen ze niet wachten tot je die van hen ook zo behandeld :lol

Detailen is een verslavende hobby die na een tijdje zorgt voor nog meer verslaafden :party

of krijg je van die domme commentaren, van, was er de lak niet af he!!! of onderhand moet je uw auto terug laten spuiten,, pfffffff dat word je echt beu...]-0
bij deze ook welkom

Heb dus niet af kunnen maken waar ik gister aan was begonnen :(

Dus vandaag maar het hele interieur schoongemaakt+kofferbak+motorruimte.
Toch ook een aardig klusje en ben zeker tevreden :-b

Hopen dat het morgen droog blijft en de buitenkant afmaken :-d