• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

coilt

Detailing rookie
16 mrt 2011
61
0
37
Omdat ik me hier afgelopen week aan heb gemeld dacht ik, zal me toch eens effe voorstellen :D

Ik ben Roy klomp , 23 jaar kom uit Vlijmen
Rijd een golf 3 2,8l vr6 174pktjes die ik goed wil onderhouden..

Hier een aantal foto'tjes hoe die erbij staat,

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Interieur

17032011491.webp

17032011494.webp

Der zullen nog een aantal dingetjes aan verandert worden en de motorruimte opknappen/schoonmaken/ onderdelen in kleur laten spuiten ;)

Dat staat er nu zo bij :
18032011507.webp

Nette auto, vooral het interieur ziet er echt netjes uit.. hoewel paars niet direct mijn kleur is, zouden er een hoop VR6jes hier een voorbeeld aan kunnen nemen ;)

Haha persoonlijk zou het mijn kleur ook niet geweest zijn , maar sinds dat ik het zag + de buitenkant opnieuw was gespoten in dark burgundy van een polo..

Het past gewoon perfect bij elkaar!
Alleen de kopsteunen zijn toen niet meebekleed dus die moet ik zelf nog een keer wegbrengen.. maar dit kan nog wel eventjes zo blijven :-]

Eerst een afspraak maken met de spuiter om de achterklep te cleanen tot alleen de kentekenplaat

dus :

ruitenwisser is eraf , maar effe laten verbeteren want ''ik'' zie er een verschijning in,
Het logo was geclean maar deze hebben ze erop gekit en zie je een breuknaadje onder dus opnieuw doen,
De achterklep strip+ slot eraf en hopelijk een plaatje bovenin lassen zodat dat ook strak aan de klep is:jippie

Hmmm, dat van die hoofdsteunen was me in eerste instantie niet eens opgevallen. Nu ik het weet stoort het inderdaad ontzettend:lol

Mooie auto man. En welkom op het forum waar schoonheid en properheid overheerst.

Haha de hoofdsteunen stoort mij ook wel een beetje op foto's hoor.. zodra je in de auto zit zie je er niks van:P

Maargoed over het logo op de achterklep , dat is mijn stoorpunt!!!
De vorige eigenaar heeft de auto over laten spuiten en ook de achterklep toen half clean laten zetten :

ruitenwisser weg en logo weg.. toen dacht die toen die terug kwam ja ik kit er een wolfsburg logo op (net van spuiter afgekomen)
Hierbij heeft die niet goed opgelet in de loop van de tijd , er is op 1 of andere manier een breuknaadje achter/langs de kitrand gekomen toen..

Dus kwam er een schrikbarend iets vandaan toen ik die eraf wou halen! :(

Thx :-d

De achterklep is in gang gezet zodat die een kaler kontje krijgt,,hopelijk snel in kleur staat en dan kan de buitenkant de zomer weer goed door :jippie

Autotje is terug van de spuiter , eindelijk dat logo eraf!
Hier de pics net genomen..

01042011523.webp

01042011524.webp

Laat de zomer maar komen want nu moet ik ook effe wachten voordatk em in de sealent -/ wax kan zetten enzo..:)
En daar hebk opzich echt al zin in,

En hier nog trouwens een filmpje van nadat ik em zen behandelingen vant weekend had gegeven!:-d
Was nog voordat ik em naar de spuiter had gebracht

Kreeg je geen commentaar van de spuiter? Meestal zijn dat soort mannen allergisch voor detailspullen, vooral als er wat siliconen inzitten.