• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen!

mandy martine

Detailing rookie
11 sep 2011
8
0
Bij deze stel ik me even voor vanuit het hoge noorden: Ik ben Martine (20), en door mijn man (hans-mondy) ben ik op carclean terechtgekomen. Zelf ben ik nog niet echt thuis in de 'carcleaning-wereld' maar dat zal me de komende tijd wel worden bijgebracht.
Mijn auto is een Ford Mondeo 2.5 V6 HB MK2, Moondust silver & mijn man heeft een Ford Mondeo 2.5 V6 SVT SDN MK2, eveneens Moondust silver.

De foto's komen later nog wel een keer in een ander topic.

Welkom Martine !
Er is volop te lezen op het forum, om je kennis te verruimen. Ik spreek uit ervaring want ben zelf ook een rookie als het detailen aankomt. :lol
Ben overigens erg benieuwd naar de foto's van bolide.

Welkom Martine !

Zo te lezen hebben jullie best wel een paar nette auto's staan/rijden (foto's ??)

Veel lees- en doeplezier aan je wagen :ja

Danny

Bedankt allemaal voor de leuke reacties !

Wij wonen vlakbij Dokkum.

ik heb wel even een snelle foto van Hans zijn Mondeo , die van mij is er nog maar net dus zijn nog geen foto`s van , maar hij is dit weekend helemaal onder de rotary doorgeweest (makkelijk een man die je auto voor je in topconditie houdt:lol ) en gedetailed dus ze komen eraan.

Op deze foto is de auto afgemaakt met Natty`s Blue, dit weekend hebben we beide auto`s gedaan en Hans zijn Mondeo staat nu in
de M16 :) met uiteraard de voorgaande stappen, ssr ex-p enz.

IMAG0032.webp

Groetjes Martine

Nee niet in Driesum , Oosternijkerk. ben normaal niet zo gek op het bekendmaken van woonplaatsen op internet maar ik geloof niet dat het hier kwaad kan :D

Vlakbij Anjum/Metslawier dus! Ik reed veel over de N361 die daar langs komt, en nog steeds regelmatig als ik even moet inspringen voor een collega. Hout halen in Harlingen voor de aardappelkisten en pallets. Mooie Mondeo trouwens!

Martine,

Mooie Mondeo zeg, maar ff een vraagje; Is deze Mondeo van huis uit uitgerust met rode remklauwen of heeft Hans de verfpot zelf ter hand genomen ?
Indien Hans dit zelf heeft gedaan, ben ik erg benieuwd wat voor verf hij hiervoor gebruikt heeft .... ik wil namelijk mijn remklauwen geel maken.

Hey jongens van de poets :D

Ik heb een alkydhars gebruikt , gewoon uit een blikje , die lak van motip is ook alkyd ;) alleen overpriced omdat er een stickertje op zit, en spuiten is geduldig werk als je niet goed primerd , die lak dekt heel erg slecht.

groetjes hans , die zijn eigen wachtwoord kwijt is :(

Bedankt voor de reacties mbt het op kleur brengen van mijn calipers !
Weet iemand toevallig het (ral) kleurnummer dat BMW gebruikt voor haar BMW Performance producten zoals calipers, schroefveren ect ... ?

Thanks ! :jippie