• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen: Jelte

Jelte

Detailing rookie
20 mei 2009
4
0
Hallo allemaal!

Ik wil mijzelf inmiddels maar eens even voorstellen na vele uurtjes rondspeuren op Carclean.com:-"
Ik ben Jelte, student, woon in het mooie Rhenen en ben uiteraard helemaal auto(Audi) gek. Ik begin in september daarom ook aan de Iva in Driebergen.
Ga ook regelmatig naar beurzen zoals de Autorai, Motorshow Essen, Autosalon Parijs en de Autosalon van Geneve.

5 jaren lang heb ik in de weekenden en tijdens vrije of vakantie dagen als 'professioneel' autopoetser gewerkt in een klein bedrijf en ben daarbij bij vele auto bedrijven van dealers, occasion verkoop tot zakelijke auto handelaren geweest (trouwens ook vele particulieren). Was afgelopen half jaar geen autopoetser meer omdat ik vanwege het stoppen met studie een half jaar lang als chauffeur/koerier heb gewerkt in alle uithoeken van nederland om zo flink wat rij ervaring op te doen, had namelijk net 2 maanden m'n rijbewijs..

Nu een half jaar lang niet meer fanatiek gepoets te hebben begonnen mijn vingers verschrikkelijk te kriebelen en ben toen op de geweldige site Carclean.com terecht gekomen!:party: Waarna ik helemaal zin kreeg om weer aan de slag te gaan!
Ik wil de komende tijd diverse producten gaan bestellen, moet ook nog een eigen rotary aanschaffen, om zo tot een perfect resultaat te komen. Een resultaat die ik helaas niet in m'n werk als autopoetser heb kunnen bereiken. De resultaten waren zeker niet slecht, in tegenstelling tot vele foto's hier op Carclean van poetsbedrijven8o , de resultaten waren zelfs heel erg netjes maar als de echte perfectionist/detailer wil je toch het maximale eruit halen waarbij snelheid/tijd niet van belang is. Ik heb voornamelijk met de merken van System123, Cartec en Feracle gewerkt. Mooi spul maar voor de echte detailer valt er een beter resultaat te halen met de juiste producten van Carclean.

Ik bezit zelf helaas geen auto, welke als student zijnde toch net te veel kost. Gelukkig heb ik 24/7 minstens 1 auto voor de deur staan die ik zo mee kan pakken.
De auto's zijn een zilveren metallic Ford Ka uit 2001, van mijn moeder, en waar ik voornamelijk in rijd is een zwarte pareleffect Volkswagen Passat variant uit 2009 van mijn vader. De Passat word uiteraard elke week netjes gewassen met juiste materialen vanwege de vele kilometers, de Ka iets minder vaak. Dit is voor mij de beste oplossing om toch vele gratis kilometertjes te maken. Uiteraard vinden mijn ouders het helemaal niet erg dat ik zo van de poets ben:grinning:
Als er later een eigen auto gaat komen dan zal het hoe dan ook een Audi worden, meest mooie en stijlvolste merk dat er bestaan!! Gewoon pure perfectie!!!

Ten slotte wil ik Carclean.com nog grote complimenten geven voor de overzichtelijke website, het uitgebreide en uniek aanbod en de vriendelijke ondersteuning!:cool:

Groeten,
Jelte
 
Welkom op het forum Jelte! :)^
Veel (lees-en leer-)plezier hier !
En ik ben het volledig met je eens dat Audi het meest mooie en stijlvolste merk is dat er bestaat ;)
 
Welkom Jelte, leuke voorstelling. Ongetwijfeld ga ook jij hier nog heel interessante discussies volgen.