• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen: Jelte

Jelte

Detailing rookie
20 mei 2009
4
0
Hallo allemaal!

Ik wil mijzelf inmiddels maar eens even voorstellen na vele uurtjes rondspeuren op Carclean.com:-"
Ik ben Jelte, student, woon in het mooie Rhenen en ben uiteraard helemaal auto(Audi) gek. Ik begin in september daarom ook aan de Iva in Driebergen.
Ga ook regelmatig naar beurzen zoals de Autorai, Motorshow Essen, Autosalon Parijs en de Autosalon van Geneve.

5 jaren lang heb ik in de weekenden en tijdens vrije of vakantie dagen als 'professioneel' autopoetser gewerkt in een klein bedrijf en ben daarbij bij vele auto bedrijven van dealers, occasion verkoop tot zakelijke auto handelaren geweest (trouwens ook vele particulieren). Was afgelopen half jaar geen autopoetser meer omdat ik vanwege het stoppen met studie een half jaar lang als chauffeur/koerier heb gewerkt in alle uithoeken van nederland om zo flink wat rij ervaring op te doen, had namelijk net 2 maanden m'n rijbewijs..

Nu een half jaar lang niet meer fanatiek gepoets te hebben begonnen mijn vingers verschrikkelijk te kriebelen en ben toen op de geweldige site Carclean.com terecht gekomen!:party: Waarna ik helemaal zin kreeg om weer aan de slag te gaan!