• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

voorstelling van tim

timcarcleaner

Detailing trainee
21 mei 2016
20
35
29
Beste,

Ik ben Tim 21j en afkomstig uit Roeselare w-vl België.
Ik heb van m'n 16 tot 18j als jobstudent in een hand carwash/ detailing bedrijf gewerkt en heb daar de kennis en interesse voor detailing gevonden. De meeste auto's waren van handelaars voor de verkoop. Regelmatig volvo's voor in de showroom van de Volvo garage gekregen en vele prachtige auto's mogen wassen, diepreinigen,.. Enkel met het polieren mocht ik niet helpen. Het huismerk van het bedrijf was autoglym dus voor m'n eerste auto enkele producten van autoglym gekocht omdat ik het kende. De interesse bleef groeien en wou meer leren. Dus een poliermachine gekocht en nog meer producten, ook een detailday van meguiars gedaan enz. Enz.. Nu heb ik al heel wat producten (voornamelijk wel autoglym maar begin meer en meer met andere te werken zoals (monello, autofinesse, meguiars..) en krijg regelmatig vrienden en familie die hun auto brengen dus blijf ik wel bezig en bijleren. Daarom dus ook hier aangemeld met de bedoeling hier wat extra leerstof en tips of reviews te vinden over technieken en producten.

Oja ik rijd nu met een BMW 116i van 2005

Groeten Tim

Bijlagen

• WP_20160519_13_21_30_Pro.webp
    WP_20160519_13_21_30_Pro.webp
    198 KB · Weergaven: 217
  • WP_20160504_16_50_42_Pro.webp
    WP_20160504_16_50_42_Pro.webp
    176,9 KB · Weergaven: 200
  • Leuk
Reacties: Emi
Welkom Tim, ik denk dat je deze handleiding wel kan waarderen.

https://forum.Carclean.com/threads/...al-dap500-900-20-11-15-update-geplaatst.4265/