• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sam BMW525d

SamB

Detailing rookie
9 okt 2011
3
0
Mezelf ook eens voorstellen,

Ik ben Sam 29 jaar, woon te Antwerpen/België.
Sinds mijn eerste auto altijd al veel belang gehecht aan een goed onderhouden wagen, en nu jaren later heb ik de poetsmicrobe meer en meer te pakken.

Enkele jaren geleden een G220 polijstmachine gekregen voor mijn verjaardag (ik heb de vriendin wel wat aanwijzingen moeten geven :) )
Toen was ik er van overtuigd dat Meguiars de enigste en beste detailproducten had.

Maar dan heb ik Carclean ontdekt en mede dankzij de goede tips en mails van Tim mijn eerste aankopen gedaan om machinaal te polijsten.
En ook snel gemerkt dat er veel meer en ook soms betere producten op de markt zijn.
Nu moet ik mezelf inhouden om niet elke maand weer een nieuwe bestelling te doen, want je kan jezelf echt arm kopen op de webshop.
Ik lees ook al een tijdje mee op het forum, zeer handig voor informatie of tips, en het was wel eens tijd om mezelf voor te stellen.

Even een korte historiek van mijn wagens:

eerste auto: Peugeot 306 1.9d:

td14lf.jpg



Dat was ik toch weer snel gewoon, na iets meer dan een jaar heb ik een 306 GTI-6 gekocht:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
306.jpg


Dan na een jaar of 3 overgestapt op een Renault Clio RS 2.0 16v:
brustem3.jpg

brustem6.jpg


En nu sinds juni vorig jaar werd het tijd voor een 'gezinswagen' :)
Een BMW E61 525d
Qua vermogen zit ik in dezelfde lijn als de vorige auto's, maar hij is toch een pak zwaarder en meer op comfort en lange afstanden gericht.
Ik ben er enorm tevreden van, maar ik mis mijn clio RS toch regelmatig. Maar je moet keuzes maken in het leven.
Ooit koop ik mij nog wel een 'funbakje' bij :ja
1.jpg

2.jpg




bedankt voor te lezen en veel poetsplezier allemaal !!

Sam
 
Welkom hier op het forum!

Zitten leuke funbakjes tussen ja!

Heel veel detail plezier :rules