• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

voorstelrondje van....

bruce

Detailing rookie
19 feb 2013
9
0
Bruce, 35 jaar, woonachtig in den haag.
Nu we weer een nieuwe aanwinst hebben staan voor de deur, maar weer eens aan het verdiepen in de verschillende manieren van poetsen.
Wel al bezig geweest met het door lezen van dit forum, brengt me toch weer op het punt dat ik maar eens aan de slag moet.
Aanschaf van de huidige auto (zwarte audi A4 avant uit 2004) is de komst van een kleine, dus rij nu als een family man in een nette station...
Gekocht van 1e eigenaar, die hem keurig heeft bijgehouden, maar kan zeker wel een lekkere poetsbeurt gebruiken!
(daarnaast werkt het poetsen voor mij persoonlijk ook een stukje ontspannend...)
Hoop jullie snel van wat mooie pics te laten genieten als ik de tijd vind en de juiste spullen heb aangeschaft!
greetzz

Thanks!

Ik denk dat veel van ons wel een stukje ontspanning vinden in het poetsen !!

Zag idd dat er veel mensen op het forum uit den haag zijn, kan misschien ooit nog wel eens van pas komen.

Ben zelf nooit te beroerd om iemand een helpende hand te bieden daar waar nodig...